nree Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hei, som topic sier har jeg eit galleri. Jeg vil ha eit bakrundsbilde på galleriet og lurer på hvordan... Men, gidder ikke si så mye... http://home.no.net/csclanee/ee2/index2.htm Ikke gidd og komenter design på siden, kodinga eller noe annet utenom galleriet!! EDIT: Problemet er løst, neste spm under... Endret 14. august 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du vil ha det samme bakgrunnsbildet i galleri-undersiden som i de andre rammedelene? Isåfall: Tilføy background-image: url('concrete.png'); mellom linje to og tre (rettere sagt et sted i body-stylingen) i http://home.no.net/csclanee/ee2/bilder/style.css. Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) OK, takk... Skal teste det nå! EDIT: Virka kjempe bra... tusen takk Endret 14. august 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Har også eit login script på siden... Når man logger inn eller skriver feil vil jeg at de skal komme opp i hoved rammen... De kommer i rammen til venstre... Noen som vet hvordan jeg kan få til de? Endret 14. august 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kan hende du har lyst til å legge til background-attachment: fixed; også. Dette gjør at iframen ikke blir så synlig fordi bakgrunnen står rolig mens du scroller. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 e kommer i rammen til venstre...Noen som vet hvordan jeg kan få til de? <form action="..." ...target="main"...> Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 e kommer i rammen til venstre...Noen som vet hvordan jeg kan få til de? <form action="..." ...target="main"...> Tusen takk Egntlig viste jeg de men viste ikke hvor jeg skulle legge de inn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå