mX mann Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeag har akkuratt satt opp en dc++ server ved hjelp av PtokaX. serveren funker fint den å alle i nettverket mitt kommer inn på den ved å bare skrive inn ip adressa mi i dc++. men problemet er hvordan kommer andre inn på den fra de som sitter utenfor nettverket mitt (WAN). Håper dere kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hei, Har brukt det samme programmet selv. Det er nærmest bare å starte programmet og tut og kjør. Men jobben ligger i å konfigurere brannmurer og porter. Både dine og de som skal inn sine. DC sin storhetstid er vel egentlig over tror jeg. Etter at alle fikk brannmurer etc er programmet blitt litt vanskeligere å administrere for ola-hvermann-i-gata. Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Hei, Har brukt det samme programmet selv. Det er nærmest bare å starte programmet og tut og kjør. Men jobben ligger i å konfigurere brannmurer og porter. Både dine og de som skal inn sine. DC sin storhetstid er vel egentlig over tror jeg. Etter at alle fikk brannmurer etc er programmet blitt litt vanskeligere å administrere for ola-hvermann-i-gata. Er det bare å åpne port 411 TCP\UDP da så funker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå