Gå til innhold

ATX-PSU passer ikke, og Medfølgene er for svak.

Gjest Slettet-XHLacM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-XHLacM

På sikt har jeg tenkt å oppgradere PC'n min til en bedre en. Jeg har AMD 64 CPU osv. så dette er på lang sikt som dere sikkert skjønner. Til slutt kommer jeg til og enda opp med to PCer. Den ene PC'n kommer jeg til å ha i et kabinett jeg allerede har mens den andre skal inn i et Cooler Master Cavalier 4 kabinett. Det er her selve poenget kommer.

På det kabinettet følger det med en PSU som er på 300W. Dette holder ikke til den PC'n som skal være inni den. Derfor må jeg skifte PSU'en på kabinettet. Men en vanlig PSU (en sånn en som passer i ATX-kabinetter) passer ikke i dette kabinettet fordi den er for stor. (dette har jeg skjekket). Finnes det PSUer som passer og som yter i hvertfall 400W til dette kabinettet, eller burde jeg bare gå for et normalt miditower og kjøpe en helt vanlig ATX-PSU? (noe som blir billigere)

Grunnen til at jeg har valgt et desktop-kabinett er at den PC'n som skal være inne i den skal være selve hoved PC'n (med andre ord den beste) og dermed ikke skal flyttes noe serlig. Den skal bare stå på plassen sin og følge ordre (eller komandoer som det heter) og ikke minst fordi jeg synes kabinettet er fint. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...