enigma Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Datamaskinen starter opp, jeg klikker et brukernavn, blir logget inn, men så blir jeg logget av med en gang, uten videre. Hva kan dette komme av ? Og viktigere, hvordan kan dette ordnes ? Lenke til kommentar
Vain Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Høres nesten ut som om noen har kødda med maskinen din. Noen som har lagt et ondt lite program i oppstartsmappa? Boot windows i sikkermodus og sjekk det. Lenke til kommentar
enigma Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Høres nesten ut som om noen har kødda med maskinen din. Noen som har lagt et ondt lite program i oppstartsmappa? Boot windows i sikkermodus og sjekk det. Jepp, var det jeg tenkte også. Men jeg har akkurat samme problemet i Sikkermodus. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Har det vært noen folk i nærheten av pcn din, da? Finnes flere steder med automatisk oppstart. Trykk Start>Run: "msconfig" Der finner du "Startup" og en liste med alle programmene som startes når du logger på. Ikke fjern noe du ikke vet hva er, eller noe som ser ut til å være nødvendig å ha. Men problemet med at du ikke klarer å logge deg på for å fikse dette er jo fortsatt der, da.. Lenke til kommentar
enigma Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Har det vært noen folk i nærheten av pcn din, da? Finnes flere steder med automatisk oppstart. Trykk Start>Run: "msconfig" Der finner du "Startup" og en liste med alle programmene som startes når du logger på. Ikke fjern noe du ikke vet hva er, eller noe som ser ut til å være nødvendig å ha. Men problemet med at du ikke klarer å logge deg på for å fikse dette er jo fortsatt der, da.. Jeg vet hvordan man titter på hva som starter opp sammen med Windows :> Som du sier, problemet er at jeg ikke kommer inn i Windows. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har også hatt det problemet en gang men jeg husker ikke hva jeg gjorde. Lenke til kommentar
enigma Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Har også hatt det problemet en gang men jeg husker ikke hva jeg gjorde. Uff. Tror jeg ender opp med å bare formatere driten skal jeg være ærlig :/ Etter at jeg har testet å scanne harddisken fra en annen PC (den aktuelle datamaskinen er et godt stykke unna hvor jeg bor). Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tror nesten det var det jeg gjorde er ikke 100% siker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå