Gå til innhold

hakking i GTA3 med dell's toppmodeller...

Anbefalte innlegg

Hei! Skal bare skrive denne tråden for fetter'n min...:

Han har ein av dell sine topp modeller... hsuker ikke helt hvilken men den hadde 518 mb ram, P4 1,7 GHZ og 80 gigs...

Men den har 1 problem... Den hakker i GTA3... Eg fatter ikke hvorfor.. den er jo ganske rask da....

Er det noen måte å få den til å slutte å hakke??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Refresh-rate problemet det refereres til her har ingenting med at spillene hakker å gjøre. Derimot vil skjermen flimre, og det kan jo over tid medføre både svimmelhet, kvalme og trøtthet. Dette er forøvrig lett å utbedre med en liten patch (finnes mange løsninger, http://www.google.com ).

GTA 3 har veldig krevende grafikk, i tillegg til at spillet er en og annen tur innom harddisken under spilling. Skru ned på skjermoppløsning samt fargedybde, likeledes detalj-nivå osv. Ellers kan det være nyttig å avslutte flest mulig programmer som ligger og kjører i bakgrunnen før spilling (mange ikoner til høyre på oppgavelinjen...? :wink: )

Sjekk ellers spillprodusentens hjemmesider for patcher til spillet.

Hvis grafikk-kortet er svakt, kan man jo prøve å overklokke, men du kjører ikke GTA 3 på et MX-kort særlig bra uansett. Kjøp nytt, tusenlappen får man masse for nå.

Gud løkk...

edit: Hvis jeg ikke tar feil, gjelder refresh-rate problemet kun nVidia-baserte skjermkort i XP og 2000.

[ Denne Melding var redigert av: Muffinman på 2002-08-06 20:55 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...