Vrengtpolvott Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg har for tiden fått veldig lyst til å kjøpe meg dette fantastiske spillet, og lurer på om det er noen plasser det er mulig å få kjøpt det billig? Jeg var inne på play.com og skulle bestille det, men måtte betale med kort, og det kan jeg ikke, så trenger en norsk butikk hvor jeg kan betale på oppkrav. Jeg vet også at de har det på Spiderman, men de er vel ganske dyre, og selger det vel ikke til under 400-500 kr? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du kan finne den billegaste prisen ved å bruke gamer.no sin prisguide. http://gamer.no/product.php?productId=22118 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) ttt: ikke nødvendigvis. Gamer har jo ikke akkurat alle verdens butikker i den lista der. Play selger ofte spill mye billigere enn de norske butikkene. Nå ser jeg at Gamezone selger det for 99,-, som er en god pris. Men der må man vel betale ekstra frakt? Uansett, Play selger det for £9.99 nå, som blir noe sånn som 120kr. EDIT: Når jeg ser etter, er det faktisk BARE Gamezone i den lista som selger spillet. De andre averterer for DVD'ene. Endret 14. august 2005 av MeTa][iC Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 [iC' date=14/08/2005 : 19:15] ttt: ikke nødvendigvis. Gamer har jo ikke akkurat alle verdens butikker i den lista der. Er fullstendig klar over det, men i dette tilfellet så fekk du den billegaste prisen via gamer.no sin søkemotor. Han sa at han ville bestille frå ein norsk webshop, og at play.com var utelukka. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Da har jeg nettopp bestilt spillet fra Gamezone, ble 220 kr til sammen, men det er det virkelig verdt! Takk for hjelpen til dere begge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå