Gå til innhold

priest highlevel instancer


Anbefalte innlegg

Kim Roger, Er du alliance da? Blessing of Salvation fjerner gjør at du skaper 30% mindre threat, horde har ikke noe tilsvarende.

Satt nettopp å så over paldinbuffs, blessings osv....

At alliance klager på at shaman er imba forstår jeg rett og slett ikke.

 

-30% aggro? 30mana/5sec? 1000armor? NREF NEFR!1111 PLX!

alliance er jo easy mode pve, det vet vi alle. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lol, for shaman self ress og alle mulige totems hjelper jo ikke horde?

jeg mener, har noen glemt ss, eller at den er på cooldown (warlock er manko delux virker det som), jo da har dere flust med shammys...

 

"Å nei, det ser ut som vi whiper, vi har ikke cooldown, shamman løp til safe spot og dø!!!"

 

1min seinere: "self ress, resse priest etc"

 

nærmeste vi kommer er divine intervention, som paladin har, men det krever at noen med ress can få den :-\

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg har nevnt tidligere at "timing" her er relativt essensielt....

 

Selv begynner jeg å caste en slik heal omtrent når det første slaget faller på maintanken... Hvis tanken ikke har tatt mer enn 4k damage iløpet av 3.0-3,9 sec avbryter jeg casten og begynner straks å caste på ny selv om tanken ligger under 4k damage taken.... Dette gjør at man enkelt kan få inn en 4k heal når tanken ligger mellom 4-6-7k dmg-taken, som er temmelig passelig.

 

 

 

Når vi ikke sloss mot bosser; ja, da er jeg eneste healer på MT. Vi la ned forbud mot såkalt cross-healing av MTs da vi under ett MC-raid overheala MT #1 for 900.000 hp... Waste of mana...

 

Under bossfights pleier vi som oftest å kjøre healing-rotations (deler healerne i 2-3 grupper og lar de gruppene som ikke healer stå utenfor Boss-AoE-range)... Med litt øvelse er det som oftest ikke et problem for de 2-3 healerne som healer på likt å bruke mana-effektive heals.

Vet det er litt lenge siden, men jeg spør allikevel jeg...

 

Finnes det noen mod som viser overheal? :p

 

Og for det andre så mener jeg at Heal rank 2 er mer manaeffektiv enn GH, 3 sek cast og healer 900 ca.. koster også 230 mana...

 

Ang. pala i PvE.. hvem kan klage på 35mana/5sek og 10% mere stats? :p

 

 

Ang. priest build:

 

Prøver meg nå med ny build, fremdeles MT healer på Onyxia, og det gikk jo strålende. Har nå bare 14 poeng i holy, og det er: Imp. Renew (5/5), Spiritual healing (5/5) og Inspiration (4/5). Ellers har jeg 11 poeng i shadow, frem til mind flay og resten i discipline.

 

Ingen problemer overhodet :)

Endret av eckmann
Lenke til kommentar
lol, for shaman self ress og alle mulige totems hjelper jo ikke horde?

jeg mener, har noen glemt ss, eller at den er på cooldown (warlock er manko delux virker det som), jo da har dere flust med shammys...

 

"Å nei, det ser ut som vi whiper, vi har ikke cooldown, shamman løp til safe spot og dø!!!"

 

1min seinere: "self ress, resse priest etc"

 

nærmeste vi kommer er divine intervention, som paladin har, men det krever at noen med ress can få den :-\

Eh...

Horde får en ekstra klasse med wipe-protection, alliance får syke buffs og wipeprotection om det er en ekstra resser i gruppa (hvem lar vel en palanoob main heale noe som helst?).

 

Greit nok, shaman har et par bra totems, men de kan ikke helt måle seg med paldin sine til instancebruk (fra et healerperspektiv).

 

I tillegg virker det som om shamaner er SJELDNE på min server (shadow moon), finner knapt aldri noen selv om jeg tar en "LFM to zeh instance, need shaman/warlock and one more, have healer/tank".

Lenke til kommentar
E-ton: gidd å lag dette om til "PALYIDANZ NEDS A NERF STOPID BLIZZ" - tråd!

på forhånd takk =)

Jeg mener ikke at imbadin må nerfes, men de burde slutte å whine over å være så gimp når de har en unik rolle i motsetning til den andre klassen i spillet som har så lav dps, druid (som healer som en shadowpriest og gjør damage som en critter, samtidig som de er lettere å drepe enn en priest i mange situasjoner).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU
Finnes det noen mod som viser overheal? :p

Jepp. Recap heter den.. Finner den på CG.

 

Viser statestikker for hver spiller, for hver spell.

 

eks.

 

"Trillian's overhealing for flash heal: 216439 (23%)"

 

Er bare å åpne et /say /whisper /whatever og shift-clicke på den statestikken du er interessert i, og så klipper og limer den selv ;=)

 

 

Mvh.

Trill

Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt den Recap-saken. Hvis jeg vil sjekke hvor mye en bestemt person overhealer, hvordan gjør jeg det? skjønte ikke så mye av den GUI saken der.. Vet det er litt OT, men hadde jo vært kjekt å vite :)

 

EDIT: nvm, fant ut av det :)

Endret av eckmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...