mle Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hei ! Holder på å omstille meg fra S700i'en min...til W800i, og i den sammenheng lurer jeg på om noen vet en måte jeg kan få tatt vare på SMS'er fra "gamle telefonen" ? Synk av kontaktinfo og den slags går jo greit...men hva med meldinger ? Håper noen har et tips eller 2... - Morgan - Endret 14. august 2005 av mle Lenke til kommentar
wilai Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 legg alle sms på sim korte!! Lenke til kommentar
mle Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Det er ikke plass til det... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det er ikke plass til det... gjer det 2-3 gonger då selv om det er stress eller kan du sende via Bluetool eller Ir Lenke til kommentar
mle Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Hvordan sender jeg dem via IR eller BT ? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hvordan sender jeg dem via IR eller BT ? når du ska sende står noge om at du kan velge mellom BT IR eller Mail SMS Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Når du har koblet til telefonen via kabel, bt eller ir finner du mobiltelefonen i maskinens system. Klikk deg inn til der meldingene eventuelt skulle ligge og vips.. du kan kopiere dem inn i en passende fil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå