kommando Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hei, Jeg har nettopp bygget en ny pc, men den har lite lyst til å starte opp. Den kommer ikke engang inn i BIOS, skjermbildet er altså svart. Jeg har byttet skjermkort, så det er nok ikke problemet. Led displayet på hovedkortet viser "FF". Er det noen som vet hva "FF" betyr, og har en løsning på problemet? Hovedkortet er av typen Epox socket 478, 4PDA5 Endret 15. august 2005 av Olag Lenke til kommentar
henrik^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 På mitt gamle EpoX 8KHA+ så betyr det at alt er greit. Lenke til kommentar
kommando Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 men hvorfor i all verden får jeg ikke bilde da? Skjermkort og skjerm funker garantert Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 På mitt 8RDA så skjedde dette noen ganger. Når hovedkortet fungerer så vil displayet vise FF rett før den går igjennom oppstartssekvensen. Så problemet (slik jeg tolket det) var at BIOSen ikke startet opp. Lenke til kommentar
kommando Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Ja i den retningen tenker jeg også, target55. men hva kan jeg gjøre for å få den til å starte? Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Ja i den retningen tenker jeg også, target55. men hva kan jeg gjøre for å få den til å starte? Mitt kort døde til slutt. Har en mistanke om at problemet kan skyldes dårlig lodding et sted, da kortet mitt noen ganger startet etter å ha dunket litt rundt på det. Vil iallefall anbefale deg å returnere kortet hvis du har garanti på det, hvis ikke så vil det beste være å kjøpe et nytt hovedkort. Target Lenke til kommentar
kommando Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Okej, har sendt mail til produsenten og venter på svar. Takk for hjelpen target Lenke til kommentar
Agres Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Har du fått svar på dette? Har akkurat bygget pc med et annet Epox hovedkort og har akkurat samme problemet.. Hovedkort: EPoX EP-9NPA+ Ultra Lenke til kommentar
Wicked2k Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Du kan restarte BIOSen ved å ta ut bateriet på hovedkortet i 3 sek og sette det tilbake igjen, men dette må gjøres med forsiktighet. Lenke til kommentar
Wicked2k Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Les her, du har vunnet i jokernord tror jeg, dette hovedkortet er nesten akkurat det samme. Endret 23. august 2005 av Wicked2k Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Les her, du har vunnet i jokernord tror jeg, dette hovedkortet er nesten akkurat det samme. What are the chances? 2 på ein dag? Endret 23. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
Wicked2k Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Ja, de får dele gevinsten da! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Les her, du har vunnet i jokernord tror jeg, dette hovedkortet er nesten akkurat det samme. What are the chances? 2 på ein dag? Haha, trakk på smilebåndet når jeg leste den posten... men så leser jeg denne.. hahaha! Hva er sansynlighetene? Jaja. Lykke til Lenke til kommentar
Agres Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Ikke samme dag Denne er skrevet for en uke siden, og jeg bumpet den siden problemet lignet veldig på mitt. Ikke SÅ usannsynlig faktisk ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå