Skarphedin Olsen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hei folkens, satser på kanskje å kjøpe meg ny bærbar i løpet av høsten og trenger noen som kan holde meg i lanken og gi noen råd Ser for meg å bruke ca. 15.000 - 20.000. Selv om det ikke kjennes så bra å bruke så mye i min verden. Jeg vil bruke maskinen en del på farten, ta den med meg hvor det måtte falle meg inn og skrive litt der. Dessverre har jeg ogstå sterke gamertendenser, og vil gjerne at den skal kunne kjøre spill godt. Saken blir hakket værre nok en gang når det er BF2 som er my choice of drug. Angående skjerm er jeg vant til 1200xs1024 og vil ikke ha noe dårligere enn det. Faktisk er jeg nyskjerrig på widescreen, særlig med tanke på hvordan det vil være i BF2 osv Siden min stasjonære ruller rundt på to raptorer i raid0, så vil jeg gjerne at hd`n på den bærbare ikke er altfor treg. 7200 tenker jeg, og 60GB eller mer. Jeg vet det er en motsetning å ønske seg en rask og stille maskin generellt, og dette gjelder vel enda mer når man snakker om bærbare. Men så langt dette er mulig vil jeg ha det, gjerne meg et kompromiss i forhold til vekt. Jeg er åpen for alle forslag. Selvfølgelig kommer noen til å nevne Inspiron XPS Gen 2 (som med sine 5kg er i meste laget), og jeg må kanskje strekke med til den uansett for å få god nok grafikk (6800 ultra)? Likevel har jeg et problem med den; de der blå lysene den har virker veldig harry for meg (og hvordan den ser ut ellers). Og det samme mener jeg om Acer Ferrari, at de/n er for flashy. Jeg vil heller ha noe elgant og "anonymt." Så hva med bærbare bygd for tullinger som vil ha alt for mye på en gang, som f.eks. Alienware? Kunne kanskje gått for noe slikt om det fantes konkurrenter til alienware jeg ikke vet om og som ikke skriker ut "her er det alt for mye penger!" i designet. Kanskje noen har tips i denne gata, eventuellt til hvor slike monstre kan bestilles? Men det er kanskje ikke noen vits i å bestille slikt fra utlandet - da jeg kommer til å bli slått ihjel av skatter og lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå