cls3 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har En Amd som jeg kjøpte nytt hovedkort til. Nå som skolen begynner, må jeg få skaffet meg en bærbarpc. Derfor hadde det vert greit å få solgt En av pcene mine. Hvor mye kan jeg få for dette. En fungerende Amd tror det er amd athlon xp 1800+, Men er kanskje litt nedklokket av hovedkort. Det som er : cpu : Amd Athlon xp 1800+ Ram : Twinmos Pc2100 512mb (2x256) harddisk: 20gb seagate skjermkort: Creative 3dblaster Ti4600 Hovedkort : Hovedkort : Msi KT4AV VIA KT400A Chipset based, AGP 8X,Dual 400 DDR, 10/100 Ethernet LAN, 5.1 Channal Audio Skjerm : 17" Samsung SyncMaster 750s (TCO99) cd-rom : 2 stk cd rom er montert, men Begge er ikke spess nye. Det er en med 8x lese hastighet, og en med 24x lesehastighet, Men begge fungerer. Følger med deksel til kabinettet slik at cd-rom kan fjernes uten at det blir stygt. Det er ett skyhawk kabinett, med vindu, 2 vifter tilgang til Usb og firewire i fronten, men det er koblet til En "ting" bak med usb2.0 og 4 lys, som indikerer feil på pcen, hvis det skulle være noen. Det er også strømforsyning 350W AOpen, mange av kablene er amatør trukket med kabel strømper, men det ser rimlig ryddig ut. Pcen er klar til bruk, Det følger med en cd som jeg har satt sammen, med de nyere driverene som passer til Hk. pluss noen små ekstra programmer. Det er foresten også montert en disketstasjon, men dekselet med knappen har ramlet av, men den funker fint den også, den mangler bare det lille extra:P. Har ikke bilde av den nå, mangler batteri til digital cam. Takk på forhånd hvis noen vil si meg hvor mye den er verd. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 1000kr, 1500 hvis du er heldig. Lenke til kommentar
cls3 Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 ok.. Da får jeg være heldig da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå