pcp160 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hei. Her er det vel sikker noen som vet hvordan, eller hvor (hvis det da er mulig) Har vanlig Netcom Kontantkort, og ønsker og fylle via Postbanken Nettbank. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hvis du først har nettbank, har du vel også fullverdig VISA-kort? Sånn er det med Sparebank1, usikker på om det er sånn med Postbanken. Uansett, om du har VISA: https://netcom.no/tjenester/netrefill.html Edit @ svar under: Det var synd Endret 14. august 2005 av Mr.Berg Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Takk for svar Mr.Berg, men jeg er desverre ikke velsignet med et Visa, eller annet kreditt- kort. Så det er derfor jeg lurer på om det er mulig og gjøre dette noe sted via nettbank..? Lenke til kommentar
Candyluv Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 NetCom Kontantkort kan fylles på ved 1. Vanlige påfyllingskort 2. NetRefill (Må ha Visa/Mastercard) (Ringepris går ned fra 2.99 til 1.99) 3. I minibank 4. Ved at noen med NetCom abonnement sender en sms med PÅFYLL <TLFNR SOM SKAL PÅFYLLES> <BELØP I TALL> til 1989 Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Takk for det Candyluv, da vet jeg hvilke muligheter som finnes, den siste varianten var jeg ikke klar over. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Det går faktisk an å fylle på vha. nettbank om du tar omveien via luup.com. Da får du samtidig Internett-rabatten på 1 krone. (Ja, jeg kom tilfeldigvis over denne tråden i et søk.) Endret 24. april 2006 av -M- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå