TL 2208 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Har hatt HP pavillion 784.no standar pc til hjemmebruk. Denne har det vært problemer med siden starten, og jeg har derfor blitt tilbudt en ny pc av HP i reklamasjon. jeg skal altså ikke betale noe for denne. PC'en vil bli brukt til normal hjemmebruk. Har som dere skjønner ikke så altfor stor peiling, og trenger noen tips om bruksområder på akkuratt denne pc'en..... http://www.hp.com/cgi-bin/pf-new.cgi?IN=ht...0-54830063.html Takk for hjelpen.. Endret 14. august 2005 av TL 2208 Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Spesifikasjonene er meget bra. Dual-Core er framidsrettet og svært godt egnet til multi-tasking (Håndtere flere oppgaver på en gang). Men det står ingenting om hvilket grafikkort som benyttes. Vet du noe om det? Hadde jo vært en bortimot perfekt maskin med et 7800GT-kort, og en ålreit pris. Men tipper skjermkortet er sånn halvveis bra... Endret 15. august 2005 av nesjon Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Den egner seg meget godt til bla video, ser det er nesten full sonic-pakke for å lage DVD osv. Har samme CPU i PC'n min, meget kraftig sak som ikke gir treg respons når det går tungt, kan kode video/audio uten å merke noe til belastningen. Dobbelkjerne CPU er saken, men ikke veldig kraftig i spill, må ha et veldig bra skjermkort hvis du skalspille på den der. Prøv å finne ut hva for skjermkort som følger med, samt pris, så kan du sikkert få tilbakemeldinger om det er et bra kjøp. Edit: Fant skjermkort og specs her: http://h20195.www2.hp.com/search/pdf/090017ad8222b252.pdf Det er et gf6800. Ikke det nyeste men ganske bra vil jeg si, burde klare å spille det meste på middels oppløsning med bra kvalitet. Endret 14. august 2005 av th-3 Lenke til kommentar
TL 2208 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Tusen takk for link og hjelp.. Jeg spiller jo en del, men siden det har vært problemer på den andre pc'en har det vært stille på den fronten det siste året. Da er jo det absolutt noe jeg burde vurdere om jeg burde installere nytt skjermkort. Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Der kom det en edit. Det er bare å slå til på den der da ja, meget bra PC. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det der er en UTROLIG kraftig pc! Visst du får den for under 15000kr mener jeg det er verdt det! Lenke til kommentar
nesjon Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Fant pris for de som vil kjøpe denne maskinen. Blir nok i dyreste laget. 17 153,- inkl. mva her: http://www.dtn.no/HP/CBC.aspx?q=c:36161;pi:3 Man får nok mer for pengene andre steder (f.eks. Dell), men som et reklamasjonsprodukt er det jo meget bra. Si ja takk til denne pc-en! Endret 15. august 2005 av nesjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå