Cheese_king Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 noen som har noen ideer til va jeg kan kjøpe til kjæresten av bor min?? litt info: hun fyller 18 skal koste rund 100/150 kr takker for alle seriøse svar Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 En fin vin hvis hun liker denslags. en topp er alltid en sikker vinner. imponerte selv en venninne en gang. kjøp en klassisk svart en.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hun er 18 ja. Og du må huske på å ikke overgå din bror. Ingenting er flauere enn at lillebror til typen gir finere gave enn typen selv.. Kjøp en Champis til rundt 100 kr. Det er en fin gave. Eller finn ut hvilken artist hun liker. Så kjøper du en cd/singel. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kjøpe gave til dama til broren din? Første gang jeg har hørt om noe slikt iaf. Interessert i hu eller no? Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kjøpe gave til dama til broren din? Første gang jeg har hørt om noe slikt iaf. Interessert i hu eller no? Det er jo bare positivt da. Hvis de har et godt forhold til hverandre. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ikke noe for intinmt, klær f.eks. ville jeg si er å gå for langt, med mindre det er en mindre artikkel som hansker/skjerf o.l... ei fin flaske vin eller annet drikke er fint.... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Jupp Lanka.. Personlig hadde jeg dog aldri gjort det da men! hva med 3 rammer fra IKEA som du putter inn bilder av det hellige paret i? Det er jo søtt.. Endret 14. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Present* Hva er vitsen med å skrive det engelske ordet for presang i denne tråden? Tviler på at det hjalp noen noe særlig. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det skrives da vitterlig present på norsk? Fikk helt fnatt av "Pressang" - derfor. Man kan vel ei heller skrive presang? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Haha, det skrives ikke present på norsk nei, Joachim. Såvidt jeg vet skrives det presang, og jeg har ingen planer om å skrive det på noen annen måte. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det tviler jeg sterkt på. Jeg har alltid skrevet present, presang er kun uttalen. Du skriver ikke resturang eller departemang heller. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jupp Lanka.. Personlig hadde jeg dog aldri gjort det da men! hva med 3 rammer fra IKEA som du putter inn bilder av det hellige paret i? Det er jo søtt.. Veldig enig. Det viser på en måte at du "støtter" dem. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/o...abet=n&renset=j Og der var du eid, Joachim. :---D Lenke til kommentar
Paull Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Edit: Ikke poste i en tråd dimiles leser.. Han Poster bare akkurat det samme litt før Endret 14. august 2005 av Paull Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det skrives da vitterlig present på norsk? Fikk helt fnatt av "Pressang" - derfor. Man kan vel ei heller skrive presang? presang presan'g m1 (fra fr, se *presentere) gave få mange p-er på fødselsdagen sin present presen't a2 til stede, nærværende i bevisstheten jeg har ikke årstallet p- Presang og present er to forskjellige ting. Present gir ingen mening i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Det tviler jeg sterkt på. Jeg har alltid skrevet present, presang er kun uttalen. Du skriver ikke resturang eller departemang heller. present - presen't a2 til stede, nærværende i bevisstheten jeg har ikke årstallet p- presang - presan'g m1 (fra fr, se *presentere) gave få mange p-er på fødselsdagen sin Presang er det riktige ordet å bruke. Finito. Nok OT snakk Edit: flere kom meg i forskjøpet. Jeg er så treg, hehe. Endret 14. august 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå