birdie88 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hvis jeg har tyveriforsikring, setter fra meg scooteren uten å skru på rattlåsen og noen "triller" seg en tur på scooteren og ordner noe i HE***** med skader, har jeg noen sjanse til å få penger noe fra forsikringsselskapet? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 hvis nøkkelen ikke sto i skulle det vel går greit å få igjen Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Står ikke det i forsikringspapirene dine? Betingelser og slikt mener jeg Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Mener da at om man har én lås, så får man x antall kroner i egenandel, og om man har 2, så får man halvparten av det.. Dette er noe jeg har hørt, så ikke stol på meg Er ikke alle scootere/mopeder som har rattlås (de fleste har vel det nå?). Så JEG mener da man har rett på penger forsikringselskapet.. Så om du ikke har planer om å få den stjelt (håper det ikke har skjedd allerede..? ), så skaff den en lås til å ha rundt bakhjulet og bruk rattlåsen! Da er du sikker nok Edit: Måtte fylle på med litt info... Endret 14. august 2005 av LaStrada Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Tror du kan få igjen penger, men tror de er strenge på at du skulle hatt en lås på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå