RamGuy Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hei, Kan noen si meg hva systemkravene til Microsoft Windows XP Professionale x64 - Bit er? Må man ha en 64 - Bit prosessor, eller kan man også bruke en 32 - Bit prosessor? Er XP Professionale x64 - Bit og XP Professionale det samme operativsystemet? Bare den ene støtter 64 - Bit system, eller er det andre forskjeller også? Hvem er best til GAMING? Endret 14. august 2005 av RamGuy Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Sitat fra Microsoft.com: Supported processors: AMD Athlon 64, AMD Opteron, Intel Xeon with Intel EM64T support, Intel Pentium 4 with Intel EM64T support 256 MB RAM 1.5 GB available hard-disk space Super VGA (800x600) or higher resolution video card CD-ROM or DVD drive Keyboard and Microsoft Mouse or compatible pointing device Må man ha en 64 - Bit prosessor, eller kan man også bruke en 32 - Bit prosessor? Du kan IKKE kjøre dette operativsystemet uten en prosessor som støtter 64bit. For øvrig tror jeg ikke du vil merke allverdens forskjell i spilling, idet få spill er optimisert for 64bit. Men det kan muligens bli bedre grafikk og større områder i FarCry dersom du bruker patch'en, eksempelvis. Endret 14. august 2005 av aadnk Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Er det noen særlig forskjell på XP Home Edition og XP Professionale når det gjelder Gaming? Hvilket operativsystem burde jeg velge til Gaming? Jeg har XP Home Edition (Norsk) Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Nei, det er ikke noen forskjell. Forskjeller mellom Windows XP Home og Windows XP Pro Endret 14. august 2005 av miCro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå