klomp1 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Heisann.. Har tatt ett bilde av "oppgavebehandlingen" rett etter oppstart, og da står det at jeg bruker 278 mb, og er ikke det ganske mye i forhold til hva jeg har av programmer aktive? Har jo kun norton, spybot og daemon aktive... Kompiser med samme, eller mer, ligger som regel under 200... Lurer egentlig bare på om det er normalt med så mye, eller om jeg har noe dritt på gang... Har sjekket både for spyware og virus... Fant ingenting... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Avslutt: Wuauclt.exe wmiapserv.exe CLI.exe(begge) msiexec.exe hpotdd01.exe wmiprvse.exe ctfmon.exe teatimer.exe wdfmgr.exe Mulighet for å få se resten av lista? Du har ALT for mye ræl i startup. Endret 14. august 2005 av Tordenflesk Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Her er hele lista... Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Avslutt:Wuauclt.exe wmiapserv.exe CLI.exe(begge) msiexec.exe hpotdd01.exe wmiprvse.exe ctfmon.exe teatimer.exe wdfmgr.exe Mulighet for å få se resten av lista? Du har ALT for mye ræl i startup. Er dette noe jeg kan gjøre i msconfig, eller må jeg gjøre det hver gang jeg starter pc'n? Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jepp. dette kan du gjøre under msconfig. der kan du deaktivere programmer som starter som du selv vil. Under tjenester kan du deaktivere diverse tjenester som du ikke trenger å ha med. den teatimer.exe hører vel til Spybot And Destroy, den gjør den ikke det da? kan være greit å ha den om du bruker IE som nettleser. Lykke til. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 den teatimer.exe hører vel til Spybot And Destroy, den gjør den ikke det da? Jupp. TeaTimer - TeaTimer.exe - Process Information Process File: TeaTimer or TeaTimer.exe Process Name: Spybot S&D Realtime Scanner Description: TeaTimer.exe is a process belonging to Spybot's search and destroy series of programs which scans and monitors processes in real time for malicious spyware. This program is important for the stable and secure running of your computer and should not be terminated. Author: Spybot Part Of: Spybot S&D Spyware Remover System Process: No Background Process: No Uses Network: No Hardware Related: No Common Errors: N/A Memory Usage: N/A ( Free Up Memory ) Security Risk (0-5): 0 Spyware: No ( Remove ) Adware: No ( Remove ) Virus: No ( Remove ) Trojan: No ( Remove ) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Komplett liste på hva du kan avslutte/fjerne: Wuauclt.exe wmiapserv.exe CLI.exe(begge) msiexec.exe hpotdd01.exe wmiprvse.exe ctfmon.exe teatimer.exe wdfmgr.exe CTSVCCDA.EXE CCEVTMGT.EXE SPBBCSvc.exe CCSetmgr.exe alg.exe ati2ecxx.exe Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Okk.. Takker for hjelpen! =) Lar teatimer være jeg da, siden jeg bruker IE av og til... Til hotmail f.eks., siden opera ikke får til å lese den... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Okk..Takker for hjelpen! =) Lar teatimer være jeg da, siden jeg bruker IE av og til... Til hotmail f.eks., siden opera ikke får til å lese den... Opera og Hotmail fungerer helt fint i lag det. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Gjør d? =) Jaja.. Ikke her i hvert fall =) Lenke til kommentar
Andy_12 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Min bruker 350Mb den Endret 14. august 2005 av Andy_12 Lenke til kommentar
operaman Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Min bruker 510 av 512 I Windows er det ca 300. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Min bruker 510 av 512 I Windows er det ca 300. Tipper du klarer MMOFPS ganske bra? Lenke til kommentar
operaman Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Er jo i Linux da, faktisk programbruk av minnet som ikke er cachet data er ca 200 mb. Så har ca 300 mb med nesten ubrukelig data i minnet (Som blir flushet når nødvendig). Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 min Windows 2000 bruker rundt 300 MB den av min 1024 MB ram. Jepp Hotmail kan brukes i Opera. Funker fint her. har tilogmed stilt inn msn til å kjøre Opera når jeg skal sjekke hotmail boksen min. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Jepp Hotmail kan brukes i Opera. Funker fint her. har tilogmed stilt inn msn til å kjøre Opera når jeg skal sjekke hotmail boksen min. Hva er trikset da? =) Begge triksene altså, likte det msn trikset også.. =) Dette får jeg opp når jeg skal inn i hotmail'n med opera: Lenke til kommentar
am3k Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 @klomp1 Du bruker ikke mot all formodning en eller annen proxy? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Jepp Hotmail kan brukes i Opera. Funker fint her. har tilogmed stilt inn msn til å kjøre Opera når jeg skal sjekke hotmail boksen min. Hva er trikset da? =) Begge triksene altså, likte det msn trikset også.. =) Dette får jeg opp når jeg skal inn i hotmail'n med opera: Nå er det en stund siden jeg har brukt Msn Messenger (og Hotmail forøvrig), men jeg mener å huske man trengte Messenger Plus! med en plug-in som heter Stuff Plug for å få Msn Messenger til å åpne Opera når du skal sjekke Hotmail. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Du bruker ikke mot all formodning en eller annen proxy? Vetta faen =) Sitter med en treig isdn linje, så tro'kke d... Nå er det en stund siden jeg har brukt Msn Messenger (og Hotmail forøvrig), men jeg mener å huske man trengte Messenger Plus! med en plug-in som heter Stuff Plug for å få Msn Messenger til å åpne Opera når du skal sjekke Hotmail. Okk... takker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå