Isildur Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hei! Jeg driver med "Java som første programmeringsspråk" (som jeg har sett at mange andre også gjør)... Jeg benytter meg av NetBeans, som jeg syntes fungere veldig bra helt frem til jeg skulle begyne å bruke Terminalklassen fra boka's hjemmeside... Hvordan skal jeg få denne til å bli brukbar i NetBeans? Sånn at jeg kan bruke den på *.main-fila? Holder på med oppgave 2.3, der jeg skal få det til å bli slik at temperaturen leses inn på tastaturet, og jeg har forstått alt, men jeg greier bare ikke å få denne inn på et sted slik at NetBeans4.1 skjønner hva jeg mener... På forhånd takk! Lenke til kommentar
mar Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Høyre klikk på det aktuelle prosjektet og velg properties. Når du så velger "Libraries" kan du velge add JAR/folder (bruk da mappen som Terminalklassen ligger i). Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 16. august 2005 Forfatter Del Skrevet 16. august 2005 Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå