d4sh Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Heisann! Om ikke lenge skal jeg begynne på en internatskole, hvor det hadde vært veldig greit med en laptop. Slipper å bruke skrivebøker(utenom i matte), pluss at hvis det er lite å gjøre kan jeg se film eller spille. Så kriteriene mine er først og fremst at den er stillegående(tar seg dårlig ut å sitte i timen med bråkete vifte), men også en som er ganske sterk som kjører de fleste spilla til dags dato. Tenkte på netshops 1557GLS http://netshop.no/aspx/cart/konfig.aspx?plid=5912 Men jeg ville forandret disse tingene: 2GHz CPU 2x Kingston 512 mb 333hz Seagate Momentus 100Gb 4200 rpm prisen blir da 12828,49 kr, og da får jeg råd til en bæreveske i tillegg :!: Men jeg lurer på om dette er et godt kjøp? Kommer den til å bli utdatert fort? Burdte jeg gå for en annen laptop? Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Men jeg ville forandret disse tingene: 2GHz CPU 2x Kingston 512 mb 333hz Seagate Momentus 100Gb 4200 rpm prisen blir da 12828,49 kr, og da får jeg råd til en bæreveske i tillegg :!: Men jeg lurer på om dette er et godt kjøp? Kommer den til å bli utdatert fort? Burdte jeg gå for en annen laptop? Ikke kjøp en harddisk med 4200 Rpm "det vil du angre på" (megatreig) Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hva med Coop PC'en som er i salg fra mandag. Da får du TV og bæreveske på kjøpet og penger til overs Link. Lenke til kommentar
d4sh Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Oi, den så veldig intressang ut faktisk 1,7 GhZ er jo nok til å kjøre battlefield 2.. Men jeg lurer på om den kommer til å bli utdatert ganske raskt? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det spørs hva du mener med utdatert. Uansett hva du kjøper idag så kommer det noe bedre og billigere om noen uker eller måneder. Lenke til kommentar
cls3 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Den virker fin. Er selv på jakt etter bærbar pc til skole start, som skal brukes litt til spilling og litt til skole osv. Fant en på komplett, som så ganske grei ut. hvis ikke du har gjort det, ta en titt på denne: www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310942&cks=PRL Du kan få samme til litt over 10k Med AMD Turion 64 Mobile-teknologi MT-30 1.6 GHz og litt mer lagrings plass tror jeg. 80 gb elns. Endret 14. august 2005 av cls3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå