Ongabonga Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tror du hadde fått litt høye tenperaturer hvist vifta er slik den er på bildet Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Uhm tips: Samle alle oppdateringene. God jobb ellers, temperatur-led'ene var ikke en dum idê. btw, postcount =+1 mvh Hvordan lager jeg *oppdatering* linker, ser at mange har gjort det..men hvordan gjør jeg det slikt at jeg akkurat kommer til oppdateringen? Endret 18. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Scroller ned på den siden du skal ha, copy URL og update første post med den linken? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Scroller ned på den siden du skal ha, copy URL og update første post med den linken? Hvis jeg gjør det og trykker på linken, så kommer jeg på toppen av siden...men jeg har sett mange som har eks linket til *oppdatering 1* som er på samme siden, slik at når man trykker på linken så kommer man rett ned til der det står oppdatering... skjønner? hvis: hvordan gjør man det? Endret 18. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Som jeg sa. Du må kanskje vente til siden er ferdigloadet? Edit: Kanskje jeg husker feil? Endret 18. september 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Skal du for eksempel linke til post #44 trykker du på #44 over innlegget, og kopierer URLen som står der. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 Skal du for eksempel linke til post #44 trykker du på #44 over innlegget, og kopierer URLen som står der. takker!! visste ikke det fra før...nå vet jeg det! Da er oppdateringer linket til(nederst i første post) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Mini-Update! (6) Da var det en stund siden forgje oppdatering! Så da var det på tide med en! Denne gangen så kjøpte jeg en; Seagate 250GB Barracuda 7200.8 SATA HDD og en; BenQ DW1640 PRO 16X DVD±RW Brenner Er vel ikke så mye mer å si; trengte harddisk fordi ikke noe mer plass på forgje , og dvd-brenneren fordi jeg har mange filmer på pcen og mange tomme plater som trengs å bli brent på+ at jeg se MYE på filmer BILDER: ..Slike det ser ut foran(den øverste/dvd-rom skal bli fjernet): Dvd-brenner boksen: ..Og hardisken(den nederste): ..Måtte bare poste et bilde til av hvordan det ser ut inni..(*rotete*): Det var mini-updaten for denne gang! Takker for alle svar! Endret 22. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Rydd så blir det bra. Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Stilig er ordet! Likte temp målerne på sidedøra:D Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. september 2005 Forfatter Del Skrevet 30. september 2005 Stilig er ordet! Likte temp målerne på sidedøra:D ..Har sett at det ser ut som temp. målerne er skjeve på mange av bildene...de er ikke det i virkeligheten, veit ikke hvorfor det ser ut sånn på bildene Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 hva med en grill ttil vifta i døra? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 8. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2005 hva med en grill ttil vifta i døra? Kan bli litt vanskelig fordi det er ikke noen vifte i døra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå