Gå til innhold

Casemod prosjekt-Extreme makeover!| (mange bilder)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mini-Update! (4)

 

idag ble jeg veldig frustrert....i de siste dagene har jeg sittet i vinduet og sett etter postbilen(ikke egentlig ;) )....utrolig lang tid posten kan ta noen ganger...aldri tenkt over det før :roll::whistle: men tilbake til topic....fortsatt hadde ikke lappen fra postkontoret kommet :no: .

 

Så jeg slo på trå'n med shg.no(de jeg kjøpte varen fra) og spurte om hva som har eventuelt skjedd med varen...de sa at de hadde registrert noe feil med "tracking-numberet" ( :thumbdown: ), og at de skulle sende varen på nytt....så da må jeg vente enda lenger...(2dager ifølge dem)

 

Synes sånt er ganske kjipt!...(typisk min flaks.. :roll: )

har ventet i omtrent 5dager å nå sender de varen(igjen)... :nei:

Endret av Man0war
Lenke til kommentar

Update! (5)

 

Da har jeg endelig fått hovedkortet! :w00t:

 

 

Så da var det bare å sette alt sammen...altså ta ut det gamle hk-et og sette inn det nye, det innebærer at jeg også kan få satt inn den nye kjøleren :thumbup: .

 

 

Så da ser du det gamel hk-et som er i kabinettet(skal bli tatt ut..)

bilde2.jpg

 

Og her ser du boxen som hk-er fremdeles i...hovedkortet var ikke lenge i boksen etter at jeg fikk det... :p

bilde3.jpg

 

Og selvførgelig er jeg ikke det ryddigste mennesket :innocent:;)

bilde4.jpg

 

Ble litt fortvila når jeg tok ut kjøleren på det gamle hk-et(boxed kjøler)...fordi CPUen følgte med(satt på under) kjøleren når jeg tok den ut...( :ermm: ) litt merkelig...som jeg forstod så satt CPUen veldig godt fast i Kjøleren. Pc-en var bygget av noen andre...så jeg trodde at han/hun måtte ha tatt superlim eller no :p;) ..men etter 10min *vrikking* så kom den av...( :nei: )

 

Men her ser du det nye hk-et med CPUen i(ikke ny cpu)...

bilde5.jpg

 

Og her får du sett det nye hk-et igjen bare men nå sitter kjøleren og rammen på..

bilde6.jpg

 

Og da var *alt* byttet ut..og i kabinettet...

bilde7.jpg

 

Så her ser du alt *montert* untatt sidedøren..

bilde11.jpg

 

...Og med sidedøren...

bilde12.jpg

 

 

 

...Takker for alle svar/spørsmål! :thumbup:

Endret av Man0war
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ja, detta var tøffe greier ja, Scott! thumbup.gif dribble.gif skulle gjerne hatt denna pc'en sjæl!

 

PS: Jeg fikk accounten til å funke som du ser!

Fett det her Scott wink.gif

Kult det du har gjort med tempraturmåleren på sidendøren.

 

Takker Andreas og Stian! :thumbup:

 

Og gratulerer til forumet Andreas! ;)

Lenke til kommentar
Takk for det Scotty!

 

Jeg er grønn av misunnelse!  :tease:

Tips til det andreas. Slike poster er unødvendig å skrive. tenk litt før du skriver om det er nødvendig.

 

 

:thumbup:

 

BTW hva synes folka? ble lite postet med hvor bra dette prosjektet var/er(untatt av andreas&stian)

:whistle::thumbup:

Endret av Man0war
Lenke til kommentar

Den eneste måten du vil kunne få målt tempen på CPU med en ekstern føler er å få limt den på undersiden av kjøleren, så nærme CPU som mulig. Du må for all del ikke legge den i mellom kjøler og CPU som jeg fikk inntrykk av. Hvis du vil ha de eksakte tempene på CPU, så må du bruke den interne føleren, dette må du bruke ett program til, og få tempen ut på ett display. Ikke spør meg hvordan, men det er mulig.

 

Ellers ser det bra ut.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...