NaiN Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg har en stund prøvd å få gSmart mini 2 til å funke som web-kamera, men det feiler.:sad: For ingen capture, hverken i Netmeeting eller AMCAP (som fulgte med). Siden det er lite detaljer om hvordan det brukes på den "fronten", må jeg nesten spørre om hjelp... Så hvis noen kunne gi meg noen tips hadde det vært supert! Takk! [ Denne Melding var redigert av: NaiN på 2002-08-06 23:58 ] Lenke til kommentar
bobobob Skrevet 7. august 2002 Del Skrevet 7. august 2002 Hvilket OS bruker du? Selv bruker jeg WinXp pro og har et tv-kort i tillegg. Eneste jeg må huske på, er å slå på kamera før jeg starter msn, netmeeting, etc. og velge Mini2'n som web-kamera, ellers vil tvkortet fungere som "kamera". Funker som ei kule, og kvaliteten er knallbra, sammenlignet med et 800 kroners web-kamera jeg har. Lenke til kommentar
NaiN Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Jeg har Windows 98SE. Hvis jeg bruker AMCAP, og trykker på "Start Capture" får jeg opp feilmeldingen: "Cannot render video Capture stream." Jeg har også sørget for at kamera står på har og har heller ingen andre cams. Det som slår meg på "system" derimot er at det står at Maskinvareinformasjonen ikke er tilgjengelig, men ellers funker enheten som dfen skal! *lol* mhv. NaiN :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå