Nauz Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) sitter nå her med min logitech mx510 er veldig fornøyd og har ikke noe å klage på, men en venn sa her om dagen at jeg burde legge inn drivere til musa(noe jeg ikke har gjort), er det vitsi å legge inn driverene til den? er det mer stabilt da eller noe? bruker foresten aldri de knappene som krever at driver er instalert... edit: endra topic og en leif.. Endret 14. august 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har aldri hatt behov for å legge inn drivere, men vil du gjøre endringer i hastighet på peker eller andre innstillinger, kan du gjøre det i Kontrollpanel. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 kommer an på hva du bruker musen til. Vis det er spilling så kansje det hjelper å installere driverne. pga ACC osv videre. MX510 Drivere Advanced Settings Utility for MouseWare 9.76 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 kommer an på hva du bruker musen til. Vis det er spilling så kansje det hjelper å installere driverne. pga ACC osv videre. MX510 Drivere Advanced Settings Utility for MouseWare 9.76 okay.. takker og bukker.. spiller en del ja Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 hmm skulle til å legge inn den nyeste driveren til musa( se link lit over) men da komme denne melding aopp(se bilde).. jeg har da ikke lagt noe mouse ware før... hva er dette for noe? har logitech set point til tastaturet men har vel ikke noe med musa og gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå