Nauz Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ok sitter nå her og lurer litt... ved rommet mitt har jeg en terrasse med tak over og siden ingen andre rom i huset er ledige lurte jeg p om det gikk ann å ha lan på terrasen.. er lagt opp strømm og sånt der så det er ikke problemet,, er også tak over så blir det regn kommer det inne inn til der evt det skulle stått noen pc er.. .spørmålet er egentlig om natta.. det blir naturlig vis litt fuktihet ute om natta. er det skadelig for pc en.. det jeg har kommet fram til er at hvis pc ene står på heletiden(holder seg varme) så skulle vel det gå? noen som har noen formeninger her...? Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det skal ikke være noe problem det, så lenge det ikke regner på utstyret. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 det jeg har kommet fram til er at hvis pc ene står på heletiden(holder seg varme) så skulle vel det gå? Jeg vet ikk ehelt hvordan dette går, egentlig. Men en ting jeg tenkte på: Varme + fuktighet = damp.. Og det er ihvertfall ikke bra.. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Varme + fuktighet = damp.. Jeg håper ikke maskinene blir SÅ varme. Dessuten vil jo viftene sørge for konstant luftgjennomstrømning. Lenke til kommentar
Tim Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Dette skulle ikke være noe problem i det hele tatt! Bare tenk deg luftstrømmen som er i kabinettet hele tiden. Og det er langt fra så fuktig at det ville vært noe problem selv om maskinene var avslått hele natten. Ha LAN ute dere! Enjoy Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 nei det er vel sant.. men blir kjøligere om kvelden og legger seg litt fuktig het ute(alle veit jo det ) men siden pc ene er såppas varme at de liksom ja er trygge.. men når jeg tenker etter en gang til så er det vel feil.. stemmer jo det med dampen... jeg skulle foresten ha hatt pc en min på rommet men må jo tenke på de andre og viftene vil jo sørge for konstant luft gjennom strømning ja.. men er sånn at mange av kompisene mine ikke akkurat har så mye vifter hehe flere av de har kun cpu vifte og på psu så klart.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det vil vel ver slik at om maskinene står på vil dei vere varmare einn omgivelsene og dermed ikkje få kondens på seg mens står dei av vil dei vere meir utsatt for kondens. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Det vil vel ver slik at om maskinene står på vil dei vere varmare einn omgivelsene og dermed ikkje få kondens på seg mens står dei av vil dei vere meir utsatt for kondens. hehe var noe sånt jeg tenkte på og så da kan det kanksj ebli lan da hehe men angående sol, var på lan i sommer ferien i fjord og da jeg kom hjem var det ingen hjemme så måtte vente ute i 3 timer så satte like godt i gang pc en men husker jeg ble plaga noe så sykt av sola... sånn det er oppe på terasen(den er i 2 etasje:D) så er det liksom vegger på begge sidenen, kun forran det kan slippe inn sol lys, så hvis man setter skjermene til å peke inn mot veggen(hus veggen likosm) tror dere sola vil være i veien da? et biled jeg lagde i paint som viser litt hva jeg mener Endret 14. august 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå