HrSteen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 En liten løvsangerunge kom å satte seg på en gren knapt en meter unna meg, endelig nært nok til å ta fuglbilder med 105mm, men den var mer interesert å stirre på ett par solbær som hang en å posere for fotografen. Dårlig gjort! Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Dyr kan være ganske hensynsløse når det kommer til å posere foran kamera Men ellers ble det jo et bra bilde Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Synd det ble et "stjerte-bilde", men ellers er det jo flott. Fine farger og sylskarpt på fuglen. Og fin komposisjon (uskarp bakgrunn bl.a). Hva er bildedataene? Skulle gjerne vite ISO og Blender Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Fillarn da... han snudde jo ryggen til deg! :!: Haha Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 "Stjertbilder" fungerer vel best på mennesker? Bildets vitale data: Format: RAW ISO: 200 Brennvidde: 105mm Blender: 5.6 Lukkerhastighet: 1/100 Etter behandling så har det vært innom NeatImage for støyfjerning. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Dette likte jeg. Morsom tittel, bra at du har tatt med bærene i bakgrunnen! Anderledes fugleportrett, men hadde jeg ikke sett noen av dine tidligere bilder ville jeg kanskje ikke likt det like godt.. hmm Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 19. august 2005 Forfatter Del Skrevet 19. august 2005 hmm, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke innlegget ditt men takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå