VegardStr Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hva er den høytaleren nedi kabienttet? eg har endå ikke koblet den til, fordi eg vet ikke hvor på HK eg skal koble den til hen, grunnet at eg har et spesielt backard Bell HK som ikke eksisterer manual til Hva brukes denne "speakeren" til? er det viktig å ha den tilkoblet? og andre ting eg lurer på. De "røde" lysene som er framme på "raidmax scorpio" kabinettet, skal ikke de blinke ol. når datane jobber? de gjør de ikke hos meg, mulig feilkobling i JFP1? Takk for svar, slenger med et Bilde av HKet mitt, kanskje dere vet hvor eg skal feste speaker... EDIT: no er sikkert alt koblet feil på (JFP1) siden USB ledningene som kommer fra front er koblet til slik at de fungerer som "reset" knapp... EDIT2: muligens kanskje feilpostet, men mener den skal postes her sidne det omhadler Kabinettet innvending. Endret 14. august 2005 av vegis Lenke til kommentar
Tuffeluffe Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Den speakeren er til for å lage lyd, hvis du har koblet noe feil... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Den står for systemlyder. I DOS-tida ble den ofte brukt! Ingen vits i å ha kobla til nå egentlig. Det eneste den gjør er å plage livskiten ut av deg med pip og klikk og dutt og alt mulig slags rare lyder som informerer om hva skjer i systemet.. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 tror eg egentlig har en slik innebygd på HK, sideni mitt forige kabinett (oginalt Packard Bell" så var det ikke speaker. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 tror eg egentlig har en slik innebygd på HK, sideni mitt forige kabinett(oginalt Packard Bell" så var det ikke speaker. Jepp,det er vel den som er merket BZ1 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 men noen som har anelse med dette problemet då: ( no er sikkert alt koblet feil på (JFP1) siden USB ledningene som kommer fra front er koblet til slik at de fungerer som "reset" knapp...) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Speakeren er ingen viktig sak, så sant du ikkje får så store problemer med PCen at du må tyde feilmeldingar i form av pipelydar frå den høgttalaren, men no har jo du innebygget som Snekker'n viser til, så problemet er vel egentlig løyst. Står det kva produsent det er på kortet? Eller er det PB som mikser dei sjølv? Endret 14. august 2005 av zeph Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 men noen som har anelse med dette problemet då:( no er sikkert alt koblet feil på (JFP1) siden USB ledningene som kommer fra front er koblet til slik at de fungerer som "reset" knapp...) Vel bruk et skruvjern og sett dette mot to av pinene , når du finner reset setter du ledningen til reset på disse. Når maskinen er av setter du også skruvjernet mot to av pinnene til du finner de to som starter maskinen , da setter du startknappen på disse . Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 eneste som fungerer det er av og på knappen, og de røde "ledsa" når PCen e ri dvalemodus. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Den er til å kaste i søppla :!: .. hm på det første kabinette mitt(ferdig fra komplett) hadde jeg pipelyd når jeg starta pc en osv, satte inn ram feil eller ja sånne ting men bytta til er jalla kabninett(collor soho) og der var det ikke noen høyttaler, har nå er tt tsunami dream og har ikke funnet noen høyttaler der heller har foresten 4 små leds bak som viser hva som er feil(hvis det er noe)... i stedet for det pipetullet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Det er den som piper når du har gjort en "ulovlig handling". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå