brabra Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Som topic sier, er dette mulig på en mod. xbox? Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 NRK funker kjempefint med NRKBrowser. Kan lastes ned hos XBMCscripts.com, bare søk etter NRK. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 NRK funker kjempefint med NRKBrowser. Kan lastes ned hos XBMCscripts.com, bare søk etter NRK. 4666104[/snapback] Noen som vet hvordan jeg får denne til å fungere? Jeg har lastet den over i /scripts katalogen, men når jeg trykker på ikonet, så skjer ingenting. Er det et tilleggsprogram jeg trenger? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Du må registrere deg på NRK webtv. Legge inn brukernavn og passord i ene filen til scriptet. Funker som en drøm her. Jeg fulgte readme-filen. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hmm, interessant. Går det ann å ta opp programmer rett på hardisken? Lenke til kommentar
mintman Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Hmmm...Dette programmet funker ikke her. Får opp listen med Nett-TV, Nyheter, Distrikt, osv, men når jeg klikker på en av de får jeg Error, failed to retreive page. Noen ideer? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Har du: Registrert deg på NRK Web-tv via pc? Fått brukernavn og passord? Satt hastighet på forbindelsen din? Kopiert ClientCookie module, hele folderen til python/lib? Lagt nrk.png i skin-mappen (skin\pmii eller pmiii) ? Editert .py-filen med ditt brukernavn og passord hos NRK-Webtv? Det var prosessen hos meg. Funker helt fint, men må ha litt tålmodighet når Boxen skal liste opp programmene og starte et. Men jeg har bare en 768kbit linje. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 22. oktober 2005 Del Skrevet 22. oktober 2005 Hei, takk for svar. Det fungerer nå. Tror det var nede akkurat når jeg prøvde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå