andret Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Hei Jeg har koblet kabelen fra Data'en til TV'n, men får ikke bilde, bare lyd på TV'n. Jeg husker at jeg for lenge siden gikk inn en plass og "huket av" for at signalene skulle gå til TV - men husker ikke hvor... Jeg har Windows ME. og "nvidia riva tnt2 model 64" skjermkort. Please help me! Endret 14. august 2005 av andret Lenke til kommentar
oleerik Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Man går inn i skjerminstillingene ett sted, dessverre finner jeg ikke dette igjen på min egen data heller, så får ikke gitt deg noen step by step guide. Men sjekk skjerminstillinger og si ifra om du finner det! Lenke til kommentar
Filla Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Windows ME FIkk bare litt panikk når det OS'et ble nevnt Lenke til kommentar
kim1988 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 se om du finner en knapp innpå skjerminnstillinger som heter "displays", å så setter du tv`n som primerskjerm og dataskjermen som sekunderskjerm....Trur dette løser saken!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå