lokeland Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Har et slikt anlegg som dette: som på mystisk hvis skal bli 2.1 PChøyttalere! Hva jeg til nå har planer om å gjøre om det blir noe av: - Fjerne miksedriten på topp, separere de to fronthøyttalerne i hver si kasse - Plassere begge basshøyttalerne i en sub sammen med subwoofer bak - Mekke styrekonsollen inn til en liten boks - Legge sammen CDspiller, kasettspiller i en boks - Modde radiodelen for seg selv så den blir mer portabel - Mekke in LED som blinker etter musikkens takt i høyttalerne med av/på-knapp Det er foreløpig idèene, men det kan godt hende jeg gjør det enkelt å sprayer, leker litt med LEDs, bytter ut den gule backlightinginga på LCDn osv.. Edit: Har begynt så enkelt som å fjerne flammeklistremerkene! Endret 14. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 ser spennende ut men hvordan har du tenkt å mekke de interne ledingnene til en 3.5 jack plugg som funker til pc? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Skjønner ikke hva du mener? Uansett så blir det nok til at jeg gjør det enkelt i første omgang.. Skal bygge en liten hylle over skjermen min så jeg kan ha annlegget der, men må finne en grei metode å vippe det litt nedover, om noen har idèer? Skal lakkere det lekke en plexi her og der og bytte fargen på backlightet på LCDen.. Noe mer enkelt og billig jeg kan gjøre? Edit: Har kommi opp med en fin idè da: Selge anlegget, kjøpe surround og modde det når garantien går ut om 2-3 år! =S Endret 14. august 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg snakker om den pluggen man bruker til å koble til lydkort på pc Lenke til kommentar
galskab Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 jeg snakker om den pluggen man bruker til å koble til lydkort på pc det har jeg gjort med et nokia handfree set skrudde den opp og tok å loddet av ledningene, tok en sånn ledning som man har i grønn plugg i lydkort til forsterker audio in sånn rød hvit greie klippet av pcport pluggen og loddet utsiden på av forsterker pluggene som jord - og den i midten til lyd+ Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 , og .? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Blir det ikke noe av eller? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=456831&hl= Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 Vil heller ha surround! Bruker den aldri til det den egentlig skal brukes til, nemlig være portabel. Er bare blitt brukt som PChøyttaler.. Så vi legger bare denne tråden død.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 synd da :S hadde lik tå sett denne bli bygd om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå