Sponis Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Har han virkelig kone? så ho synest det er greit at han går ut å seier i se og hør at han puler mest i landet? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Lest en artikkel om det i Se & Hør på jobben i dag... Han hadde visst BÅDE tatt kokain og GHB, pluss drukket en del alkohol... Også stod han frem i Se&Hør i håp om at kona ville tilgi han. OMFG! Og sa at han ikke var narkoman etc... blei bare teitere og teitere jo mer jeg leste. Har man først tatt narko syntes jeg ikke det burde vises noe mer eller mindre respekt for en førstegangs bruker enn en "avhengig". Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Advarsel: Denne tråden faller snart for moderators innebyggede tabloidfilter. Det finnes sikkert steder på Internett der man kan diskutere om Rune Rudberg med flere er idioter, men dette er ikke en av dem. Dersom ikke tråden får en samfunnsorientert vinkling ser jeg ikke nytten av å diskutere det her på PRS. Geir Endret 17. august 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Northrop Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 takk for advarsel da for vel jeg kjøre den inn på sporet igjen. hvorfor blir folk sånn? er det så veldig gøy og spennende og ta slike ting, og hvorfor gi til andre!!! hva er vitsen med og få oppegående personer ut på det kjøret.... eller andre personer for den slagsskyld. respekten for andre mennesker, er ikke akuratt så stor Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Min oppfatning er at folk begynner er at de først starter med f.eks vanlig nikotin, så hasj og så er vi i gang. Noen stopper med røyk, mens andre hiver etter mer. Tenker vi på dop i prestasjonssammenheng, så er jo grunnene ofte veldig klare - å bli bedre trent/prestere bedre og lengre. At folk tar det selv om de vet de blir/kan bli tatt er et, for meg, uforklarlig fenomen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå