Gå til innhold

dop og missbruk + moralsk


Anbefalte innlegg

denne tråde ble startet etter link som kom inni en annen tråd

tråden

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=456609&st=0&

 

linken

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=286729

 

jeg syns, greit vis folk doper seg dems problem.

det jeg ikke liker er når dem lar andre få lov til og prøve, lurer oppi drinkene, ol.

det beste hadde vært og bli kvitt all shitn men det er tydligvis ikke mulig.

jeg hadde bli forbandet hvis noen hadde pressa på for eks GHB i noen jeg er glad i. hadde erklært krig :p

 

men så hvorfor, jeg syns det er moralsk uforsvarlig og presse shit unge, syns dette landet har slag side og er på vei ned.

 

 

 

ble litt uklar txt men , skrivet i frustrasjon. noen syns punkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La folk ødelegge seg selv, så lenge mine skattepenger ikke brukes til å reparere slike mennesker gang på gang. De som er inne i det skal absolutt få hjelp ut igjen, men la hjelpen være skikkelig, slik at flere klarer det første gangen. Vi trenger absolutt ikke mennesker som sliter ut dørene på avrusningsklinikken gang på gang.

 

Hvis man klarer å holdet hodet litt klart gjennom kvelden på byn, merker man om noen har puttet GHB i drinken. GHB smaker salt, noe du legger merke til hvis er i en drink. Smak så vidt på drinken før du drikker, så er du litt sikrere hvertfall. Merker du at drinken er forgiftet er det stort sett bare å gå og tvinge seg selv til å spy, så går det greit.

Lenke til kommentar

bruker moderator må få lov til og flytte denne hvor han/hun måtte ønske

prøver så godt jeg kan og poste posten min på riktig sted, desverre kan ikke vi vanling brukere, flytte vår egene poster

 

Hvis man klarer å holdet hodet litt klart gjennom kvelden på byn, merker man om noen har puttet GHB i drinken. GHB smaker salt, noe du legger merke til hvis er i en drink. Smak så vidt på drinken før du drikker, så er du litt sikrere hvertfall. Merker du at drinken er forgiftet er det stort sett bare å gå og tvinge seg selv til å spy, så går det greit.

 

fint tips, som er kjekt og ha. :thumbup::)

Endret av Northrop
Lenke til kommentar
Feh, sjekk link i første post ;)

linken til vg kom første gang inn der. litt merklig men.

linken fungerer, den tror jeg =/

Jeg innrømmer å ikke ha sjekket linken før jeg postet :p menmen...

 

GHB har jeg bare hørt at er noe skikkelig svinere, fordi det er enten eller. Enten så blir det halleluja, eller så blir det sykebil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...