jkristiand Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hej allesammen. Jeg er fra DK, og vil gerne have fat i denne CD. Nogen der ved hvor den kan købes på nettet? VH Kristian Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 du kan jo se om de har den på cdon.com Lenke til kommentar
jkristiand Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) mmm nej de har den nemlig ikke der. Kan ikke forstå hvis den er udgået, den er jo fra 1999 Endret 14. august 2005 av jkristiand Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Fant ikke noe sted på nettet hvor du kan kjøpe, og få tilsendt, cd-en. Du kan jo prøve å sende en mail til plateselskapet, og forhøre deg om mulighetene for å få et eksemplar tilsendt. Btw, you just bought a thousand liters of milk. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 We have a kamelåose in the building! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kamelåose? Ja, jeg sku' vel lige have en kamelåose... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 We have a kamelåose in the building! Merkelige greier... Søkte jeg også, fant ikke noe mer enn dere andre. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 We have a kamelåose in the building! Beklager, men hva mener du egentlig med denne? Anyway, jeg søkte og fant ingenting, annet en denne. Ser dog ut som de bare selger nedlastbare, og de er sikkert i et lossy format (altså ikke like god kvalitet som CD). Ellers kan du jo prøve å kontakte barebra som ser ut til å være utgiver, og spørre om de vil selge deg en, eller om de vet om en selger. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 P@rm@nn: Det er fra det norske humorprogrammet Uti Vår Hage... Trådstarter: Her er en auksjon som slutter om 4 og en halv time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå