Joffa Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Hei. Har i dag satt sammen en ny pc: P4 2GHZ Epox 4G4A hovedkort Geforce4Ti +++ Maskinen fungerer bra, men da den starter opp samt i bios så er skjermbilde helt buet og dratt.... I WinXP er det helt bra. Hva kan dette komme av??? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Har også noe lignende, men hos meg er det som om jeg skulle kjøre en 16:9-film på vanlig TV-skjerm. Mao. feit svart stripe over og under bildet. Det krymper, men kun under BIOS og Power on self test-prosedyren. I windows er alt normalt. Bryr meg egentlig ikke om det..men det hadde vært interessant å vite hvorfor dette skjer..Har også GF4 ti4200 kort. Var ikke slik før jeg putta inn det nye kortet. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Det er en ren tilfeldighet. de fleste kort må stilles inn på forskjellige oppløsninger/oppfriskningsrater for å bruke hele skjermen. Dette har du ikke gjort i dos/vga oppløsningen, og derfor ser du det skjeve bildet hver gang maskinen starter. Lenke til kommentar
aG_ Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Når pcen starter opp så kan du endre størrelsen på skjermen med knappene på skjermen akkurat som i windows.. Da vil den se normal ut. Lenke til kommentar
Joffa Skrevet 7. august 2002 Forfatter Del Skrevet 7. august 2002 Quote: Den 2002-08-06 21:32, aG_ skrev:Når pcen starter opp så kan du endre størrelsen på skjermen med knappene på skjermen akkurat som i windows.. Da vil den se normal ut. TAKK, det ble bra nå :smile:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå