xm8 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Vel, Jeg har akkurat fått min nye skjerm innadørs og har koblet den opp, så langt allt bra. Men, (Det er alltid et men) det jeg lurer på er; Er det noe spesiellt man må justere inn på disse LCD skjermene? Vel, fordi jeg har lagt merke til at f.eks bilder er langt mer kornete enn de var på min gamle CRT skjerm samt at lysstyrken er mildt sagt MYE kraftigere... skal det være slik? (Jeg har brukt den medfølgende DVI kabelen) Ellers ser allt OK ut, jevnt fordelt baklys, ingen pikselfeil osv... Eneste er at under spilling f.eks CS:S så er ikke alltid svart, "svart" men med et skjær av lilla. Er dette normalt? Jeg er ny når det gjelder LCD skjermer så jeg har ikke så mye peiling akkurat Endret 14. august 2005 av xm8 Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Har samme skjermen selv. Var ganske lyssterk i starten. Jeg løste dette med å skru kontrasten ned til 35 og brightness til 50. Itillegg har jeg powerstrip til å justere Brightness sånn det passer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå