enterhaa Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hei, jeg har tenkt til a kjope Siemens M75, men jeg lurer litt pa om jeg heller bor velge Siemens SX1, fordi de koster jo ca. like mye... Jeg tenker sann at Siemens SX1 har bedre skjerm men darligere kamera, hva er deres mening? Lenke til kommentar
molna Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det er 2 _totalt_ forskjellige mobiler da. - Kamera på M75 tar bilder i høyere oppløsning, men video-opptakeren på SX1 er overlegen. - Kun SX1 har radio. - M75 tåler desidert mest Jeg ville personlig valgt SX1. Begge er i allefall skikkelig bra mobiler. SX1 begynner å bli vanskelig å få tak i, så du bør kanskje bestemme deg kjapt hvis du vil sikre deg denne mobilen som garantert blir en klassiker Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Som molna sier. Det er to totlat forskjellige tlf.. Har selv hatt SX1,og må si det er er en utrolig bra tlf,men vær klar over,det med tastene kan ta sin tid til å bli vandt med. Men har du de rette sidene på nette,for programmer å sånn,er den overlegen tlf. Lenke til kommentar
enterhaa Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Men vet dere hvor jeg kan fa tak i SX1 billig? sa den pa siba til under 2000 men der er den ikke lenger.. Lenke til kommentar
djheaven Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Vist du tar en tur på qxl,så er det nok noen der som selger sin SX1.. Men vil du ha ny,anbefaller jeg deg å ringe siemens i oslo,de har de på lager,og kan sege deg en,eller si hvem som har de inn til en billig penge Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Du ønsker hjelp til valg av ny mobil. Da er "Hjelp, jeg skal kjøpe ny mobil" riktig forumseksjon. Tråden flyttes dit. Tenk over hvor du lager tråden neste gang Lenke til kommentar
vitamin2 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Du kommer sannsynligvis aldri til å "venne" deg til tastene. Prøvde i ett år selv. Klarte det aldri. Det er ett eller annet feil med tekniken når du må bruke to hender for å skrive ett ord SX-1 kommer allikevel helt sikkert til å bli en klassiker fordi det vil vise oss hvordan ting ikke skal gjøres.. Endret 15. august 2005 av vitamin2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå