Uin Viel Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Hehe.. Ja, trodde det en liten stund! Endret 5. september 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Lol! hehe, har sett den før, og den anbefales å se. Er ikke så lett å vite hva slags skumle greier man kommer til når man klikke på en link som heter "Lol!", men det er altså en film der en kis intervjuer folk som har kledd seg ut på en cosplay konferanse Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 MEGABUMP! Desucon is coming up! Tenkte eg skulle cosplaya som L. What do you think? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Redundant. Tråd fra et annent forum hvor jeg har posted noen syke cosplay-er jeg har funnet. http://screwattack.com/forums/thread/cosplay Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Noen som vet om noe Cosplay-miljø i stavanger? Har lenge ønsket å kle meg ut som Jiraiya, men har ikke hatt helt lyst til å gå rundt i gatene alene! En kompis gikk på vestoppland folkehøyskole nå nettopp, altså 09/10, de hadde et fett cosplay-ball. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Er du i Stavanger?! Yay! Hu på Outland snakka om eit cosplay-meet om ei veka. Kan vel stikka innom og spør? Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 MEGABUMP! Desucon is coming up! Tenkte eg skulle cosplaya som L. What do you think? http://www.youtube.com/watch?v=CNHej2L9Yso Synes den var artig jeg. Noen som vet om noe Cosplay-miljø i stavanger? Har lenge ønsket å kle meg ut som Jiraiya, men har ikke hatt helt lyst til å gå rundt i gatene alene! En kompis gikk på vestoppland folkehøyskole nå nettopp, altså 09/10, de hadde et fett cosplay-ball. Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg synes at cosplay er litt sånn nerdegreie, og at folk flest latterliggjør karakterene ved å se helt "feil" ut, men det var uansett mange Bleach og Naruto cosplays å se i gatene i Stavanger for bare noen uker siden. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det kan vel forklarast med free comic book day? Var stor samling på metropolis. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Mitt første cosplay, antrekket er work in progress ettersom jeg har noen flere detaljer å ordne før jeg anser det som komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå