forteller Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg har en splitter ny Acer Ferrari 4000 med ferdiginstallert Windows Home som jeg har tenkt å installere Windows XP Pro x64 på. Jeg vet at alt vil bli slettet. Det har jeg ingen problemer med. Som sagt er den helt ny, og de få programmene som ligger på (NTI CD/DVD brenner, NTI Backup, og PowerDVD) regner jeg med at jeg kan få tak i og installere manuelt etterpå. Spørsmålet er bare: Hvordan skal jeg gjøre det? Skal jeg bare boote fra installasjons-cden og kjøre Setup, eller bør jeg formatere først? Og: Når jeg er inne i Setup viser den meg at jeg har en sjult partisjon, -: Partition1 (EISA Utilities), som har fått 3004 MB og har 1247 MB ledig. Hva er dette, og hva bør jeg gjøre med den, la den være eller slette den? Noen andre tips? Jeg trenger ganske raskt svar.. Takk! Lenke til kommentar
forteller Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 En ting til jeg kom på, forresten: Jeg vil også gjerne holde muligheten åpen for å installere Ubuntu senere. Er det noe spesielt jeg bør tenke på da..? Er det ingen som kan hjelpe meg her..? Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Beste er å boote ifra cden. der kan du formatere og dele opp i partisjoner om du vil det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå