CurSe Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det har seg sånn at jeg har ikke norsk WinXP på min pc, men da vi kjøpte denne pc'n så fulgte det med en Fujitsu Siemens WinXP SP1 Recovery CD. På cd'n så står det at man kun skal installere den på en Fujitsu Siemens datamaskin(min er ikke det), men kan jeg installere den på min pc likevel uten at det skjer noe galt? Tør ikke gå online med min pga piratkopi Lenke til kommentar
Dr.Pepper Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det har seg sånn at jeg har ikke norsk WinXP på min pc, men da vi kjøpte denne pc'n så fulgte det med en Fujitsu Siemens WinXP SP1 Recovery CD. På cd'n så står det at man kun skal installere den på en Fujitsu Siemens datamaskin(min er ikke det), men kan jeg installere den på min pc likevel uten at det skjer noe galt? Tør ikke gå online med min pga piratkopi Har XP på 4 forskjellige PC'er, ikke noe problem. Ingenting å frykte, tror du Politiet kommer bort til deg? Dessuten finnes det metoder å unngå aktivisering på også, ved en eventuell formattering. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 tror ikke dette går, OEM er bundet til 1 maskin. prøvde for en stund side å installere en tilleggsprogram fra dell ( Power DVD ) på min gamle maskin, men nei, ble avvist før installasjon. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Det kan gå, men da får du et rot med drivere osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå