Jooakim Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hei! Jeg får plutselig ikke til å overføre bildet fra dataen til TV'en, jeg har gjort dette før. Men da hadde jeg ikke i kabelen til data-skjermen, eller til DVD-spilleren... Jeg har et "Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256MB DDR", og jeg fikk med en kabel til å overføre da jeg fikk skjermkortet. Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
BKB Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Svideo kabel du har? Isåfall plugger du ene enden i skjermkortet, andre enden i TV/videospiller/dvd spiller med svideo inngang. passer på og sette på riktig kanal. "A/V" "0" eller noe i den durn. Går til instillingene for skjermkortet og velger at du skal kjøre bilde på TV'en. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Går til instillingene for skjermkortet og velger at du skal kjøre bilde på TV'en. Jeg gikk på CATALYST Control Center, men så måtte jeg bytte om at jeg enten hadde TV, eller data. Er det ikke mulig med begge? En slik kabel har jeg : Endret 14. august 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
BKB Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 er ikke sikkert skjermkortet ditt tillater dualview/clone view osv. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Joda, jeg får swap/ dualview, men på data-skjermen blir den kuttet oppe, og nede... EDit: Og jeg pleier å ha den på 1100 x 800 elns. men da blir den aaalt for stor ;S Og når jeg har den i 1024x noe, så blir f.eks CS veldig lite, men stort på TV'en ;S Endret 15. august 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Kan du velge theatre mode? Da blir all film du kjører på dataen vist i fullskjerm på TVen (eller det du kobler til). Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. august 2005 Forfatter Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Hei, jeg kom på noe jeg kunne spørre om her; Jeg lurer på om jeg kan få en bryter elns. sånn at jeg kan bare trykke på en knapp for få surrounden fra dataen, og ikke fra DVD-spilleren. Fordi det blir ikke så god lyd fra det som vises på TV'en, iom. at dataen er litt vekke fra TV'en... Endret 15. august 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå