danandre Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Heisann, sitter her med en T610 som absolutt ikke har lyd under samtale. Dvs jeg hører ikke hva personer sier, det er rett og slett ingen lyd! Alt startet ved at jeg var hos frisøren, og jeg kjente det ringte i lomma, så jeg tar hånda under og trykker på + tasten for lydløs ringing. Etter at jeg var ferdig hos frisøren tok jeg ut mobilen og jeg la merke til at den på en eller annen måte hadde satt på Handsfree profilen. Så jeg skifter den tilbake til normal profil. Dette hjalp ikke. Jeg har også prøvd å nullstille hele telefonen, men det hjelper heller ikke. Mikrofonen funker fortsatt. Jeg er sikker på at jeg har på max lyd i høytaleren også. Det som er litt rart er at høytaleren funker fortsatt. Den spiller av de polyfoniske lydene når noen ringer meg, MEN den klarer ikke spille de av i Lyder mappa ... snodig ... I et desperat siste forsøk prøvde jeg å kaste mobilen så hardt jeg kunne i bakken, men det eneste som hjalp meg var en letted frustrasjon (mobilen funker fortsatt etter det lille eksperimentet) Hva kan være feil? Firmware som er kræsjet, eller er den rett og slett blitt for gammel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå