Fazzah Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 La inn et innlegg tidligere om hvordan jeg kan sende ringetoner osv med min nokia 6680.. fekk en del sure svar om at dette var ulovlig osv. så kom jeg over en artikkel i www.itavisen.no jeg siterer: "Å endre filene slik at de ikke lenger er kopibeskyttet, er fullt lovlig slik de norske reglene er i dag. Om Stortinget går for regjeringens forslag til ny åndsverklov, kan situasjonen komme til å bli en annen." Dette er da fortsatt lovlig å fjerne kopibeskyttelse, så er det sagt.. Fikk et tips om å laste ner et program som heter profi explorer. Dett funka jo greit men jeg kunne ikke sende via mms, kun bluetooth eller e-post.. Noen som har eventuelle andre program, hvor jeg kan sende via mms? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 På SE telefoner (i allefall T610) kan en sende de fleste midi lydene via en MMS melding. Skjønner ikke hvorfor Nokia må ha en slik sperre... Mange midi lyder passer fint ilag med ett bilde, men dette går jo ikke. Veldig irriterende Hvor fant du "profi explorer"? Noen som vet om ett program som tillater å sende meldinger via BT istedet for nette til Telenor/Netcom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå