Knofle Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 men hvordan kan dere da stå så nærme vaktene? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 men hvordan kan dere da stå så nærme vaktene? Vaktene kommer ikke opp dit. Vi kom oss dit i ghost form og spawnet samtidig, mens vi spammet /dance macroer og screenshots. Vi levde i ca 10sekunder før en hjertesløs Hunter begynte med AOE (Fikk sendt ut en fireball som critted en warrior for 8 da men) Lenke til kommentar
Creeping_Death Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg er kjendis! på det 6. bilde der, så ser dere en sexy priest under den flexbar macro rekka midt på skjermen hodet mitt er riktig nok sensuret bort men... artig forresten Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Oppdatering: Jeg møtte på Exploid inne i IF akkurat når en fillenisse drepte meg. Jeg kommer nok til å spawne et par ganger utover uka, så hvis dere ser meg, så ikke drep meg Dans med meg! edit: Du drepte meg ihvertfall ikke Creeping_Death, det var koselig Endret 14. august 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Oppdatering: Jeg møtte på Exploid inne i IF akkurat når en fillenisse drepte meg. Jeg kommer nok til å spawne et par ganger utover uka, så hvis dere ser meg, så ikke drep meg Dans med meg! edit: Du drepte meg ihvertfall ikke Creeping_Death, det var koselig Kom med en tid da, så kan vi finne oss et lunt sted å tafse Endret 14. august 2005 av Zlash Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Heh, kunne gjort det, men jeg er drittlei av å løpe fra bunnen av IFbakken tar det heller ikveld, eller imorra edit: kan si ifra når jeg skal ta turen... corpset mitt ligger i den høyre tynne gangen, fra den store åpne plassen i commoners dingsen. (der tar ikke vaktene meg ) Endret 14. august 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Oppdatering: Jeg møtte på Exploid inne i IF akkurat når en fillenisse drepte meg. Jeg kommer nok til å spawne et par ganger utover uka, så hvis dere ser meg, så ikke drep meg Dans med meg! edit: Du drepte meg ihvertfall ikke Creeping_Death, det var koselig Så du ikke meg? Jeg sto lenge ved siden av deg før du ble drept av en eller annen. Hvis du er Shamanisnot, that is. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) heh, da var det deg jeg så blanda deg og Exploid edit: leif. Endret 14. august 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hehe, så dere... Ler hver gang jeg ser slike tullinger Tenkte og lage meg et par gnomer til å pryde undercity Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 for 2-3 uker siden lå det et human lik rett utenfor banken i ogrimmar som het "plzbemyfriend" Smilte bredt hver gang jeg gikk for å sjekke postkassa da ja :> Lenke til kommentar
kalken Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 på Terenas har det liggi en ELF rouge inni AH i flere uker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå