Knofle Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Møt de to rogueorkene "Palasareimba" og "Shamanisnot" De to har som mål, å ødelegge spillegleden til så mange alliansefolk som mulig. Med disse musklene, bør ikke det være så vanskelig... Vi tenkte først å gå til Stormwind, og gikk dermed om STV, fikk eskorte av 2 folk, og begynte vandringen. (aggro var et PROBLEM for 2 level 2 folk) Stormwind ble litt for kjedelig, og vi valgte heller å gå igjennom wetlands, og til Ironforge. Vi kom da endelig frem, med mange dødelige sår, for slike bagateller stopper ikke oss. Det føltes riktig å ta et bilde ved siden av en vakt, siden vi var på besøk. Vi tok en dans med de snille alliansefolkene. Men vi ble fort slitne, og la oss ned for å hvile litt. Og da ble "Palasareimba" rompekjørt av en cheetah. synd det der. (Stuntet ble gjennomført på Burning Blade) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 We have a winner Keep up the good work Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Og da ble "Palasareimba" rompekjørt av en cheetah. synd det der. Ahahaha, lo så jeg grein. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) :!: Den slo ann! Endret 14. august 2005 av dimdal Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Og da ble "Palasareimba" rompekjørt av en cheetah. synd det der. Ahahaha, lo så jeg grein. godt det da Cheetaen spamma "x", så han humpa ganske vilt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Så faktisk likene deres for en halvtime siden eller noe slikt. Det første som falt meg inn var "Hva slags fjortisser er det som gidder å bruke tid på slikt?". Også fant jeg ut at det var HW.no-folk :!: Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Tja, for mye tid er kanskje det vi har. Vel, vi er på lan. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Tja, for mye tid er kanskje det vi har.Vel, vi er på lan. Ja, for all del. Jeg mente det ikke frekt på noen som helst måte. Synes det bare er morsomt når "kjentfolk" gjør slikt i WoW. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 haha, det stemmer Bra at noen ser humoren i det Det er sikkert noen som kommer: "Ikke morsomt " Det er jo bare kødd Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Hihi, var litt moro det. Spesielt det siste bildet. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Trekker alltid på smilebandet når jeg ser corpse til lowlevel folk utfor AH :> Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Palas are imba, ja. Dagens. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Etter endel spilling, løping, døing, inne i Ironforge, begynner jeg å bli litt lei av de ugjestmilde vaktene. Kameraten min og jeg, vi drar på deeprun tram og jeg dør. Spawner ved Eastwood logging camp ellerno. (!) Går den lange veien, og kommer meg til IF på toget. Jeg gir opp det å danse med alliansefolk snart, for alle bare dreper meg SÅ PLUTSELIG! UT AV INGENTING (deeprun tram portalen) KOMMER DISSE FINE, NAKNE, OG DANSEVILLIGE FOLKA! (de drepte meg til slutt) My mission in IF is done. I've spread the word. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Haha, tror jeg så dere utafor AH. :!: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 :!: Den slo ann! Var deg deg Jarle? Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Var deg deg Jarle? Hehe, ja du ser meg på det ene bildet i STV helt foran Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) hahaha lot dere likene ligge igjen etterpå? Må logge inn å se EDIT: Det slår likevel ikke bildet mitt Endret 14. august 2005 av Zlash Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) hahaha lot dere likene ligge igjen etterpå? Må logge inn å se EDIT: Det slår likevel ikke bildet mitt Ja, vi lot likene ligge... Ihvertfall i noen timer Jeg ligger nok i Deeprun Tram inngangen, mens Han andre bugga til elwynn :S Er liksom ikke så kult å bare ha en som heter "Shamanisnot" på trappa til AH Fint bilde, men det er vel ikke level 2 folk edit: leif. Endret 14. august 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Fint bilde, men det er vel ikke level 2 folk Nei de fleste ble lvl 4 (vi fikk mye exploration xp på vei dit) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå