Gå til innhold

endelig er vannkjølinen på plass

Anbefalte innlegg

heisand.

da ble jeg også en lykkelig eier av vannkjøling type waterchill :yes: foreløpig til cpu og den kan vel ikke stort få det kaldere med vanlig vannkjøling,alt funket etter første stund ikke en dråpe lekker ut test kjørte i to døgn før jeg startet :D pcen.pumpe og radiator og vifter er montert ute på veggen i en trekasse med åpen bunn tank står inne på toppen av pcen skal prøve å få lagt ut noen bilder av monteringen og av temperaturene er usikker hvordan en gjør det men her er noen temper idle 37 load 45 etter to timer med prime95 dette er med en p4 prescott 3ghz clokket opp til 3500ghz vcore 1,38 ute temp 13 grader vanntemp 17,8 dette kjører på et abit ic7max3 rom temp der pcen står er ca 22. jeg er kjempe fornøyd så langt .

mvh monza

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller eir ein load temeratur på 45 grader mye.

Når vanntemeraturen er 17grader så synest ikkje at load burde ligg på så veldig mye over 30.

Eg har ein DD-blokk og med ca30 grader på vannet så ligger eg på ein load temeratur på ca 47.

Kan være ein ide og oppdatere bios, eventuel skjekke om blokka står skikkelig på

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
hei.

her er et bilder under full load,etter ca 1 time og 45 min.

temp vann    :30

temp ute      :22

ps: håper ikke bildene er for store,bruker word.

monza

Hvorfor i all verden bruker du MS word for å vise bilder. Lagre dem i jpg. format. For store er dem hvertfall langt i fra.

Endret av Pels
Lenke til kommentar

hei.

det med å legge ut bilder, får jeg ikke helt til.kan noen gi en kort guide hvordan det gjøres,slik at dem vises rett i innlegget.har lest nettikette,men ble ikke klokere av det.som dere skjønner er jeg ikke flink til det.

monza

Lenke til kommentar

da lager du 4 poster og 4 vedlegg, 1 i kvar post. bruk f.ems mspaint til og lagre bildene i, som jpeg, disse laster du opp via forumet.

Det er ikkje ein fare for kondens da? spess om vintern?

Har du frostveske i?

Er vel ikkje noke probelm så lenge du "fyrer" med prescotten din, men det kjem vel dager du slår av pc'n også.

Lenke til kommentar
hei.

nå får jeg ikke til å laste opp bilde.kan jeg ikke bruke (bla igjennom) når filen ikke er større enn 152kb,eller er det slik at jeg må ha en plass på nettet å laste dem opp.

monza

Bare å bruke MS Paint eller PS til å lage dem mindre i størrelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...