834HF42F242 Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Den er mer en hymne enn en ballade spør du meg... Så System of A Down er kristenrock, som skriver salmer, sanger og bønner til Gud? Dette var nytt for meg... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Celine Dion - My Heart Will Go On! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hammerfall - Glory to the brave. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Jeff Buckley - Hallelujah Seal - Kiss from a Rose Extreme - More than words så over til de litt mer utradisjonelle: Siddharta - Orion Lady 40 Below Summer - Wither Away Stone Sour - Bother Wolfsheim - Everyone Who Casts a Shadow Knorkator - Weg Nach Unten Rammstein - Klavier Midnight Choir - Mercy of Maria Lumsk - Blæster Endret 20. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Dream Theater - Space Dye-Vest Sonata Arctica - Tallulah Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 må nevne nine inch nails sin hurt Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Metallica - Fade to black Gary Moore - Still got the blues Metallica - Nothing else matters Lenke til kommentar
huf Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) Om jeg må velge bare en, så må det vel bli Sonata Arctica - Last Drop Falls. When I'm looking in your eyes Everything seems to fade away After all these years we had do I know you now Have I trusted blindly in your love, too many times ..... Endret 20. august 2005 av huf Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Led Zeppelin - Stairway to heaven Dir en grey - Mazohyst of decadence Lenke til kommentar
CowsSayMooo Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Må også få legge til Stratovarius - Will My Soul Ever Rest In Peace Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Så System of A Down er kristenrock, som skriver salmer, sanger og bønner til Gud?Dette var nytt for meg... Nå tuller du, ikke sant? A hymn is a song specifically written as a song of praise, adoration or prayer, typically addressed to a god. En hymne er en hyllest-sang. Den kan være rettet til en gud, men må ikke. Heller Sonata Arctica sin versjon. (Håper det ikke bare er meg) Jeg foretrekker også Sonata Arcticas versjon. En ballade jeg liker som ikke har blitt nevnt her tidligere er All This Time av RAGE. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Metallica - The Unforgiven Metallica - One Metallica - Fade to black Pantera - Hollow Extreme - More Than Words Sonata Arctica - Shy Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Metallica - The Unforgiven Metallica - One Metallica - Fade to black Pantera - Hollow Extreme - More Than Words Sonata Arctica - Shy Mange bra der! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Vet ikke om det akkurat kan kalles en ballade, men DT - One Last Time er en av mine favoritt ''rolige'' sanger. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeff Buckley - Hallelujah Amen Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Running Wild - Ballad of william kidd Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Bon Jovi - Thank you for Loving me.Deep Purple - When A Blind Man Cries Gary Moore - Still Got the Blues Guns 'n' Roses - November Rain Joe Satriani - Always With me Always Led Zeppelin - Stairway to Heaven Metallica - Fade to Black Ozzy Osbourne - Goodbye to Romance The Beatles - Let it Be (ahem, ikke nevnt?) Thin Lizzy - Still in Love With You EDIT: Leif var innom. Deep Purple - Child in Time Kaizers Orchestra - Død Manns Tango Lynyrd Skynyrd - Freebird Metallica - The Unforgiven Opeth - Benighted Lenke til kommentar
Agres Skrevet 24. august 2005 Del Skrevet 24. august 2005 Coldplay - The Scientist Radiohead - Fake Plastic Trees Radiohead - Karma Police (Ballade definisjonen er litt uklar spør du meg ) Lenke til kommentar
Madrigal Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Camel - Harbour of Tears stiller høyt her ihvertfall. Claptons Tears in Heaven bør jo også nevnes. Hmm, ble mye tårer her. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Current 93 - The Great Bloody & Bruised Veil of the World En gnostikers trosbekjennelse :_) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå