Erren Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Piggypig-pig Click to view my test results Endret 15. august 2005 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Endret 15. august 2005 av Overdox Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) :] Sex-life på maxx Endret 15. august 2005 av Zethyr Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 hm.... er nok dårligere til å tegne enn jeg trodde Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 (endret) Click to view my test results thats right;) er ikke så enkelt å tegne med musa Og ja, jeg er gutt Endret 15. august 2005 av Tha_Zaynt Lenke til kommentar
paroa Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 smiling pig Click to view my test results Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 De fleste her på forumet har misforstått, det er meningen å tegne en gris, ikke å tegne som en.. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 lesling Click to view my test results Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 \m/ My pig is better than that pig \m/ You drew the pig:Toward the top of the paper, you are positive and optimistic. Toward the middle, you are a realist. Toward the bottom, you are pessimistic, and have a tendency to behave negatively. Facing left, you believe in tradition, are friendly, and remember dates (birthdays, etc.) Facing right, you are innovative and active, but don't have a strong sense of family, nor do you remember dates Facing front, you are direct, enjoy playing devil's advocate and neither fear nor avoid discussions. With many details, you are analytical, cautious, and distrustful. With few details, you are emotional and naive, they care little for details and are a risk-taker. With less than 4 legs, they are insecure or are living through a period of major change. With 4 legs showing, they are secure, stubborn, and stick to their ideals. The size of the ears indicates how good a listener you are. The bigger the better. You did not draw any ears, you are not a good listener! The length of the tail indicates the quality of your sex life. And again more is better! You drew large tail, WOW! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 De fleste her på forumet har misforstått, det er meningen å tegne en gris, ikke å tegne som en.. :!: Så enig, så enig! MEn Piggypig-pig til Hippie-erlend var skitbra Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Svinet mitt Ja, jeg vet tegningen var svinaktig stygg, men jeg er ingen god tegner (spør meg å lage noe fett i 3d, ja, men en gris, NEI!) Live fra grisestien: Buffaloboy Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Jeg postet en gris i en liknende tråd tidligere. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=432290&hl= uansett. her var min gris: Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 The length of the tail indicates the quality of your sex life.And again more is better! You drew large tail, WOW! Sett på makan! Det var jeg virkelig ikke klar over når jeg tegnet tegningen! Helt sant! Kors på halsen!!!11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå