Nimda Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Jeg har anskaffet meg et Chieftec Dragon Midi Tower kabinett. Det jeg lurer på er hvordan vifeten burde plasseres i kabinettet og hvilken vei de skal blåse (ut/inn) for å få mest mulig ut av dem. Jeg har to vifter i tillegg til den som følger med kabinettet. Dette er et forslag som jeg har fått av en kompis: - En i døra som blåser kald luft inn på prosessoren - En foran som blåser kald luft inn - En bak som blåser den varme lufta ut Høres det fornuftig ut? Lenke til kommentar
Colin Skrevet 6. august 2002 Del Skrevet 6. august 2002 Høres bra ut. Sett den bakerste i øverste sporet for vifter. Pål Lenke til kommentar
Nimda Skrevet 9. august 2002 Forfatter Del Skrevet 9. august 2002 takker for svar Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 9. august 2002 Del Skrevet 9. august 2002 Er egentlig fornøyd men min løsning i sommervarmen.. handlet 3 stk Enermax til mitt tilsvarende kabinett. to foran en helt nede, en foran HDD'ene og en bak,øverst til å blåse luft ut.. og det gjorde susen for min del..(xp1800) _________________ [ Denne Melding var redigert av: Goebbels på 2002-08-09 22:14 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå