Gå til innhold

OFFroadLAN 2005 - Høstferien

Anbefalte innlegg

For 3.gang arrangerer vi OFFroadLAN, og for 7.ende gang arrangerer vi lan i åmlihallen..

Partyet er kjent for sine pengepremier i spill, samt mange sponsorer.

I år har vi enda mer å by på, raskere nettverk, bedre internett, mer sceneshow og flere alternative tidfordrivting vil være å finne i hallen..

Vi arrangerer partyet i høstferien som i alle år, og datoen er 1 til 3.Oktober. (Mulig vi utvider til 4.oktober)

Compoer i spill som:

Counter-Strike

Battlefield 2

Toca Race Driver

++

Inngangsbilletten koster som vanlig ikke mer enn 150kr !!!

Fjorårets party hadde 150 deltakere, og i år satser vi på rundt 180.

Regner vi med besøkende tipper vi nærmere 250..

mer info finner du etterhvert på www.offroadlan.org

treffet finner sted på sørlandet og er innen grei rekkevidde for Kristiansand, Lillesand, Grimstad, Arendal, Tvedestrand og Risør, men vi ønsker alle som tar turen velkommen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utrolig fin pris for et såpass bra LAN må jeg si! :thumbup: Hvordan får dere det til?

Mange års trening :!:

Neida, vi har veldig mange gode støttespillere til dette arrangementet, og det hadde ikke vært mulig å få til noe slikt i denne skalaen til denne prisen uten sponsorer.

Men vi synes det er viktig å holde prisen nede for å holde tilgangen oppe.

Ingenting er så kjipt som å ikke ha råd til inngang på noe man gjerne vil delta på..

I år håper vi å få til enda noen flere overraskelser til våre deltakere.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg er veldig fornøyd med årets party, vi klarer å kjøre de fleste game compoene slik at alle kan delta på alle compoer... Så langt har det gått bra, Toca Race Driver compoen er ferdig, Generals compoen er nesten ferdig, og snart begynner vi på Battlefield 2 compoen....

Jeg synes godt vi kunne fått noe mer liv på scenen, men det er vanskelig å få gjort noe med dette med tanke på antall compoer....

Alt i alt så er jeg fornøyd hvertfall...

Vi har hvertfall fått ordnet problemene med nettverket som vi hadde i fjor :)

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar

Var kjempefornøyd med partyet! Første gang jeg har vært på OFFroad LAN da (Vært på TG04,05, Euphoria 03 osv), men jeg var VELDIG imponert over entusiasmen fra alle som var der, var veldig mye liv så å si hele tiden, masse fine damer (faktisk!) og compoene var morsomme.

Scene showet i går kveld (på søndagskvelden) eide rett å slett! Dritt morsomme compoer, og mange var villige til å delta. Var i tillegg SingStar compo på lanet og :) Og det var sykt moro å se/høre på.

Nei for 150,- var dette ett konge party! Nettet var Raskt å stabilt, var ikke nede ett sekund, ikke som jeg merka iallefall.. 30Mbit er ikke så veldig raskt egentlig, men det var nesten ingen som lasta for de hadde blokka dc++/kazaa og torrents, så det var lite med programmer man kunne bruke for å "leeche" linja..

DC++ hub var det internt på lanet, men det var bare sånn 20stk elns som brukte den, så det vakke helt det store.. :S

Men alt i alt, så var det konge :)

*Next year, here I come*

/ & Crew; Keep up the good work! :thumbup:

Lenke til kommentar

Synes det burde ha vært pengepremie til tredjeplassen i CS jeg :p

^^

Men det var gøy på LANet.

Eneste jeg savnet var at grupperegistrering ikke telte, og det ble litt tungvindt med tanke på klaner osv. som møtte opp. Vi var heldige og fikk ordna oss plass, sammen med vlr. Der fremme, eller bak da, var det eneste stedet nesten, der det var plass til en klan (eller to i det tilfelle)

Med tanke på hvor trangt BMA satt :p

Lenke til kommentar

Dette med plassreservering er noe vi skal få til neste år, og claner som skal spille i compoer vil bli plassert hensiktsmessing i forhold til hverandre, slik at man ikke kan ghoste osv....

Er mange forbedringer på planen for neste år, for å ikke snakke om aktiviteter :)

Vi kommer nok til å senke premien i 1.pl CS til neste år, av flere grunner, øke premier i andre compoer og kanskje ha en premie i 3.pl...

Vi ønsker at arrangementet skal være en plass å være fra det begynner til det slutter, vi har sett at flere klaner ønsker å spille ferdig sine compoer så fort som mulig, få utbetalt premien for deretter å stikke..

Til neste år så blir det også en endring der.

Du må melde deg på online og melde din ankomst på 1 partydag. Og premieutdelingen vil være på siste partydag og er du ikke der for å ta i mot premien din går den videre til neste mann...

På denne måten ønsker vi å unngå for mange av de klanene som kommer bare for å "tjene" penger...

Hovedsceneshow kommer på 2.partydag. Og partyet kommer trolig til å vare i 3 dager istedet for 4 dager som vi testet ut i år..

Kom gjerne med ideer og innspill på hvordan vi kan gjøre partyet til neste år enda bedre :)

Lenke til kommentar
Å senke premier på CS er noe som bør unngås. En av grunnene til at det er mange klaner oppover er at premien er høy.

Det er også INGEN som trener så mye som de som spiller CS, og premien skal fordeles på 5.

Da kan vi jo gjøre det så greit som at 1.pl i alle spill er på 1000kr pr hode i vinnerklanen.

5 pr lag i CS = 5000kr

5 pr lag i BF2 = 5000kr

2 pr lag i Generals = 2000kr

osv.. osv..

Jeg vil gjerne få presisere at det til nå ikke har vært NOE lan på sørlandet som har hatt så mye pengepremier som OFFroadLAN. (Og i tillegg betalt premiene etterpå)

På de 3 siste årene har det dreid seg om nesten 60-70 000kr i premier, hvorav

CS har fått nesten 30 000 av disse.

Så da er det vel på tide å slippe andre spill til..

Jeg vet at mange klaner reiser dit fordi premien er høy, men alt for mange klaner kommer for å spille, og prøver å endre på spilletider osv for å bli fortest mulig ferdig, få pengene og dra hjem igjen. Noe som kommer til å bli helt uaktuellt fremover.

Er flere som kommer med unnskyldninger om at de skal jobbe på søndag osv, men de fleste vet at partyet er første helgen i høstferien, så man kan like gjerne spør om fri fra jobb god tid i forveien..

Ellers enn det så ser det ut som at deltakere og crew er relativt fornøyd med årets party :)

Lenke til kommentar

Ja, og det kan elimineres med at Premien hentes på Søndag, og påmelding skjer på fredag.

Og syns faktisk CS skal være høyere pr hode enn andre spill, da klaner som satser CS bruker MYE mer av tiden på CS. Vet ikke om 1 seriøs BF2 klan på Sørlandet, dvs at det da kun kommer folk som skal "kose" seg og spille litt bf2 sammen.

CS klaner sitter gjerne 2-3 timer hver dag og "praccer" og ihvertfall jeg mener at disse bør få betalt for det. Men det er min mening :-)

Offroad er bra LAN, selvom den HERSENS dritt DDR greia kan plasseres ett annet sted i år, da jeg ALLTID kommer ved siden av den. Blir helt gåen av den møkkamusikken =(

gl neste år tho ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...