christian1986 Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hei. Jeg lurer på hvor mye man kan styre vifter med en slik vifterstyring? Er det noen speisielle vifter jeg bør kjøpe? Trenger 120 og 80 mm vifer. Målet er en stille maskin . Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Selv så har jeg den viftestyringen her: http://digitalimpuls.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1674 Er veldig fornøyd med den . Du kan kontrollere viftehastigheten trinnløst, og skru dem helt av. Den kan også brukes til å styre uv lys og lignende. Dersom du skal ha mest stillegående vifter så er vel SilenX det beste alternativet, men det koster dog. Endret 13. august 2005 av sablabra Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Men, om man reduserer hstigheten til viftene til halvparten, vil ikke da lyden så godt som forsvinne? Kan man regulere viftene helt, fra max til av gradvis? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Men, om man reduserer hstigheten til viftene til halvparten, vil ikke da lyden så godt som forsvinne? Jo, hvis du har en stillegående vifte som utgangspunkt. Kan man regulere viftene helt, fra max til av gradvis? Ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå