Nitrius Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ja lurer på om det er noen som kunne tenkt seg å ta seg noen runder online en gang? For å si det sånn så har jeg nettopp startet men samme det. Hadde bare vært fint å få prøvd å spilt mot noen av dere norske som enda spiller RTW Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Ja lurer på om det er noen som kunne tenkt seg å ta seg noen runder online en gang?For å si det sånn så har jeg nettopp startet men samme det. Hadde bare vært fint å få prøvd å spilt mot noen av dere norske som enda spiller RTW Jeg kan godt være med å spille online en dag. PS: Ikke vær redd, jeg er nok ikke så god som man kanskje vil tro... . Forresten har jo vi her fra gamer.no -forumet en egen helnorsk klan om du ikke har fått med deg det. Nå er dog denne klanen hva man kalle en smule nedlagt, men det er jo slike som deg som kan endre på det . www.orresnei.com/forum - Her finner du forumet vårt. Den store norske R: TW -klanen! - Informasjonstråden vår Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Høres bra ut Men hvorfor er klanen nesten nedlagt? Nå kommer det jo snart en expansion pakke, og det er jo en enda større grunn til å fortsette, jeg har ikke noe imot å joine klanen deres vis jeg kan, vis det er fortsatt folk som holder på Edit: Om jeg ikke tar helt feil så spiller vel de fleste som var med i denne klanen Guild Wars nå? mener å huske noen derifra.. Endret 13. august 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Jeg er da forumstyrer og leder i klanen, sammen med TSP da. Klanen er igrunnen "nedlagt" fordi det ble veldig lite kamper etter en stund. Jeg vet egentlig ikke hvorfor. Kanskje vi skulle hatt flere spillere hvem vet. Dersom du vil være med på å dra i gang klanen igjen ser jeg ingen grunn til at du ikke skulle få være med. jeg har nettopp innstallert RTW igjen (4 dager siden) og vil gjerne spille det online med andre folk igjen. Du får skrive en rekruteringspost på forumet www.orresnei.com/forum og så tar jeg det derifra Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 Får se, er veldig flink til å bytte på hvilken spill jeg spiller, greier liksom aldri å slå meg helt til ro med et spill, så vet ikke om jeg skal ta sjangsen enda å joine en klan i RTW, men får se Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Edit: Om jeg ikke tar helt feil så spiller vel de fleste som var med i denne klanen Guild Wars nå? mener å huske noen derifra.. Ja, det er vel så... Dog bare tre så vidt jeg vet om... Man har jo meg, men på grunn av mye problemer ser jeg meg nødt til å slutte med det. Vi har izoren, som fortsatt spiller der. Han skal visstnok fortsatt være med i vår klan da jeg spurte han sist, men har jo enda ikke vært med på noen trening eller kamp og har ikke vært på forumet på en stund. LordZyfex var det medlemmet som var virkerlig av det betydningsfulle slaget og sluttet på grunn av mye multiplayerproblemer. Og jeg må innrømme at jeg ennå ikke har hatt hjerte til å sette han under "Medlemmer som har sluttet" på medlemslista vår, men det må vel gjøres. Kan du ikke bare joine også ser vi hva det blir til . Men vi kan jo selvfølgelig prøve med Multiplayer -slag først. Men det er ingen opptaksprøve altså... TSP Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Er på LAN nå, med ganske god linje(hjemme sitter jeg med isdn =/), men har desverre ikke med meg RTW cd'en. Kan få pappa til å komme hit med den i morgen da, så tar vi oss en kamp. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 Hvis noen tar styring og sier at det er klantreninger da og da, skal jeg prøve så godt jeg kan å bli med. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 13. august 2005 Forfatter Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Joda kan joine jeg, legger vel igjen en post i rekruttering forumet deres iløpet av søndagen idag. Og ja send meg en PM her eller prøv å finn meg på chatten online i RTW så blir jeg med på noen runder RTW. Edit: Blir da Nitrius nå siden jeg nettopp har gjort et nick skifte. _Endelig!_ Endret 14. august 2005 av Nitrius Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. august 2005 Del Skrevet 13. august 2005 (endret) Hint, hint: Jeg har deg jo allerede på MSN -lista mi (medlemmene fra WoH vet du..) Edit: Vi kaller oss [Fotn]*Nick* . Unntaket er jeg, som kaller meg for: [Fotn]TSP. Endret 13. august 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) jeg kan vere med å spille lit! du får hotmail adressa mi på msn logoen! Endret 19. august 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå